|
|
2009 年 7 月 4 日 星期六  |
| 冇野打= ='' |
分類: 未分類 |
今日都冇咩野打= =`
但係ah布叫打喎- -
ah布幫我洗囉!!
你地都幫我洗下la!!
幫我洗下la`xp
幫我洗下la`xo
幫我洗下la`xd
幫我洗下la`XP
幫我洗下la`XD
記得幫我洗la喎^^呵呵..
|
| 搞掂時間:2009-07-04 09:39 PM [ 訪客留言(56) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 6 月 30 日 星期二  |
| 今日^6^ |
分類: 未分類 |
打番尋日`xd;
今日..
早上我就on 左msn la ..
之後江門就搵我`就叫左1d野la[唔知係咩`呵呵`]
之後我就同ah布講電話^^
就約左我`kk`布`馬仔去左買書..
咁馬仔約我 12:45落去等la
我遲左6分鐘= =比馬仔鬧我`嗚嗚..
去到我同馬仔去左買書先...
然後去左搵布同kk``
買完就行下行下...
佢地倍我去買袋=]之後去左sasa^^
馬仔話去彩園搵卉卉同娟娟拎con*8*
之後閃水..呵呵^^
|
| 搞掂時間:2009-06-30 12:19 PM [ 訪客留言(16) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 6 月 26 日 星期五  |
| 200問''xd |
分類: 未分類 |
係ah布之後!!黎個200問;)呵呵!!
001`你叫咩名呀?ChanWingYan
002`花名係咩呀?o咀La
003`網名係咩呀?唔知呀``都係o咀掛:)
004`幾時生日姐;04.21''記得禮呀=]
005`咩星座先??金牛牛>3
006`想要咩生日禮物姐xd?到時先算La
007`心情如何?_?唔太好= =<
008`想做男定女`當然係女La*3*<
<009`男定女??都話女-
<010`第10題啦`開唔開心先?哦!!
;第2回;3`係愛情問題xd``
011`first kiss係唔係到呀?_?當然..係到la!
012`做咩唔比人呀!?關你Q事咩!!
<p>013`俾左邊個呀??都話冇比人落-_-''
014`你容唔容易呷醋架?都幾架!!^^
015`你鐘意男定女嫁``當然係男la!!我唔係tb嫁!1
016`想[佢]係咩人?/?錫我囉!?^
017`中意咩類型既人??搞笑``識哄我``
018`有冇同佢上過床先a_a?好明顯冇la!!
019`拍過幾次拖?冇呀!!嗚..
020`拍過幾多次散拖??冇呀!!= =
021`你做主動家被動嫁?-?都話冇落- -
022`你係花心既人黎?`?唔係掛^^
023`依家有冇拍拖先?_?冇la
024`想同1生1世嗎??= =冇呀
025`你愛佢嗎??有既話`係嫁!?
026`你中意佢??唔知邊個!!
027`你依家有冇中意既人?_?有呀!!
028`係邊個嫁架??唔講你聽呀!呵呵
029`佢知你愛佢嗎??唔知呀!!
030`想唔想同佢1齊??好想呀!!
031`你依家係明戀定暗戀呀?暗戀^︿^
032`你識唔識佢架?當然識la@.@
033`你點識佢架??關你Q事
034`想唔想同佢拖手仔??想的!!
035`有冇林過同佢既性幻想?冇喎!!
036`有冇林過同佢結分??冇呀= =
037`第時結左婚會唔會生仔加``會!
038`想叫咩名先?-?唔知架!!
039`會唔會離婚先??最好唔會la
040`想嫁咩人??愛我既人
---------我係糊塗分隔線-------
第3回合xd''係學校*0*
041`咩學校先?!fkyc..
042`中學/小學??中學!!
043`你小學係咩?!榮真``= =
044`你bb班係學校??唔記得la~
045`你中學係咩班?係cc!
046`有幾多人??好似38
047`學校有幾多老師?唔知嫁!
048`校長係乜水??唔講你知
049`憎唔憎早會姐xd??冇早會嫁= =
050`校服令唔令架??唔好話令!直情係柒la!>
051`你班主任係邊個??miz`Chan同死趙趙!!
052`有幾個班主任??2個
053`幾點放學架??3;50..唉
054`你係唔係校隊??唔係喎!!= =
055`課外活動係咩??冇喎!!
056`你咩校隊先??冇呀!!有先講你聽la
057`點解會入校隊??冇入呀..= =
058`最鐘意咩老師?miz`Chan囉
059`最唔中鐘意邊個老師?/趙趙.
060`點解唔鐘意??佢叫馬仔走t3t''
--------我係令令分隔線---------<
第4回;3你既同學^^<
061`你班有幾多人??38人<
062`愛唔愛你d同學??1dd la``
063`最搞笑既花名係咩``有好多嫁
064`你班同學壞唔壞??ok la..其實都幾!!
065`有黑社會份子嗎?冇la!!
066`最帥?係傑仔吧!!
067`最令女?當然係ah布la..呵呵!!
068`最搞笑;杜杜囉^^
069`最大喇叭;D佢囉!!
070`最姣''心照la`
071`最雙面人?女班長!!
072`最黑人憎?mady''
073`最吹水``靖;(
074`最有米?星★''
075`最冇米`mady``
076`最大佬??娟娟吧!!
077`最男人婆?/都係娟娟姐= =
078`最型??琳囉^^
079`最潮``卉卉!!;)
080`最索``kk
081`級草??唔知嫁!
082`級花??mady''^^
083`校花??mady''= =<
084`校草??唔知叻!!
085`最受人歡迎?娟la<
086`最受人愛戴??都係娟娟!!
087`最中意媾女??姣婆囉!~
088`最中意媾仔?姣佬囉!!
089`身才最正??kk囉^^
090`最好人?/我囉^^呵呵!!
091`最喂食??靖'
092`最高??房xx吧!!
093`最矮??杜杜^^
094`最型??no one= =
095`最man?=0=都冇姐!!
096`識得最耐??乂唔多姐!
097`信任邊個?雪瑩同賴美!!
098`最愛邊個同學??雪瑩!!
099`你地分開左會點??冇點嫁!!
100`有冇林過要吹雞打佢地??邊個呀??= =
---------我係帥帥分隔線--------
第5回合;你班朋友- -
101`愛唔愛班朋友?--當然係超愛la~
102`有冇人係黑社會??冇la..= =
103`點名la!!
1`雪瑩◆
2`賴美◆
3`kk◆
4`馬仔◆
5`ah布◆
6`琳◆
7`娟娟◆
8`杜杜◆
9`momo◆
10`華華◆
104`識唔識(10);;識!!
105`10係男定女??女!!
106`7有唔有米?ok la
107`5令唔令??ah布超令!!^^
108`1-10邊個最帥??第7.娟娟!!
回服正常!!
109`最帥``no one!!= =''
110`最令??ah布!!
111`最型??no one= =
112`最潮``卉卉!!;)
113`最索``kk
114`最man?no one``
115`最高??房xx
116`最勁??邊方面先= =
117`最串?娟娟!!
118`最搞gag?kai輝囉!!
119`最姣??心照!!
120`最賤?冇掛!!
121`最樣衰??mady!
122`最老土??mady
123`最喂食?靖!!`
125`最跟風??冇掛!!
126`最細心??卉卉^^
127`最黑人憎;mady''
128`最打得??係娟娟!!
129`最懶串?星★
130`最忽忽-v-?no one!!
--------我係得意分隔線--------
第6回合`屋企-_-v
131`你屋企係邊?上水
132`往邊?清河囉!!
133`有幾多個人?4個
134`大唔大架??全部大過我!!
135`有冇兄弟姐妹??有
136`有幾個?1個
137`係唔係獨生女??唔係!
138`最錫你係?sister''^^
139`最愛你係??sister!!
140`你最愛係??sister=]
141`你最錫係??sister’’
142`有冇林過離家出走??成日都林!!
143`你最憎係??冇掛!!
144`中意呀ba/ma??都唔中意!!
145`憎呀ma定係呀ba??都好憎!!= =
146`中唔中意哩個屋企??唔中意!!
147`想佢地點對你??唔理我`
148`有冇比自由你??冇= =
149`限制高唔高??咩限制先!!-_-
150`會唔會打你``唔會!
------我係可怕分隔線-----
第7回合``估歌仔xd''
151`我不在乎世界多吵鬧,我只要陪你1起到老?好熟``但唔記得!!= =
152`還是讓你去;走了請你不要回頭?唔知= =
153`待你差原意只是想你怕;讓我準許你吻下?待你差只是想你怕^^
154`想對你說,讓他先說了?唔知- -
155`如果要開口先知我在左右?係側田既!!
156`你送你我的眼淚l讓它留左雨天`唔知-_-
157`我閉上眼睛`倒數54321?降落傘^^
158`oh tell ma baby where did you hide``?where did you go=]
159`天上的眼淚;他好像懂得心碎`唔知=[
160`街裡愛人1對對,互送鮮花千杯不醉??愁人節,:)
--------我係白痴分隔線--------
第8回合,玩大膽xd''
161`同留下講別仆街`!!無聊
162`同呀ma講我唔想留係屋企??無聊
163`同msn某1個人講.我好愛你呀*v*---無聊
164`打電同學校講`我退學la----無聊
165`同你老豆講`你go die 啦----無聊
166`打電話去英皇報名參加入行-----咩電話先!!
167`同你d fd講我地絕交----無聊
168`同個ah伯講;受唔受媾----無聊
169`同青山講唔該幫我book個位呀---無聊
170`同人講;;喂你打下我----無聊
------我係黑人憎分隔線-----
第9回合,,2簡1
171`電腦/電話??電話!!
172`老鼠/狗?狗!!
173`主動/被動??被動= =
174`男/女?女=[
175`可樂/芬達??芬達^^
176`狗/貓??狗仔!!
177`amngo/apple;apple!!
178`愛人/朋友??兩個都要~.~
179`老豆/老母?老母!!
180`唱歌/聽歌??聽歌!
-----我係愛心分隔線---
第10回合,yes/no
181`你姣嗎A_A?no``
182`你雙面嗎??no''>
183`你好人嗎??yes''^^
184`你賤格嗎?no=[
185`你愛玩??yes^_^Y
186`你有愛心嗎??1dd la
187`你愛出愛人嗎??no la- -
188`你細心嗎?yes'
189`你貪食??yes^^
190`你愛我嗎A_A??no la~
最後10題^_^`
191`好唔好玩呀??1d都唔好= =
192`依家幾點??05:19pm
193`心情點?好差!!
194`愛唔愛我呀??唔愛= =
195`無唔無聊??好無聊!!= =
196`仲會唔會玩呀??會掛!!
197`留低你m3n好唔好??好"hi_444@hoTma...".
198`低唔低b呀??好低b!!
199`點名::`
1`雪瑩◆
2`賴美◆
3`kk◆
4`馬仔◆
5`ah布◆
6`琳◆
7`娟娟◆
8`杜杜◆
9`momo◆
10`華華◆
200`完啦!+幾條好唔好呀xd?唔好!= =<>
好攰呀!我要cM咖
|
| 搞掂時間:2009-06-26 06:05 PM [ 訪客留言(11) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

2009 年 6 月 24 日 星期三  |
| ;) |
分類: 未分類 |
打blog la''
咁今朝早就''電話既鬧鐘响la
我侑1侑就整左個電話<跌左落倏la到>
辰咁早係到拎電話;;又唔夠力喎= =
整刑到6:50要起身la
之後ah媽幫我拎反;p呵呵..
落bus既時候,,又勁大雨喎!!嗚嗚..
琳到成身都濕曬囉=3=''
反到學校la..
第1堂,,科學la 整風車..
個風車比ah布整好k= =
第2堂;;中文 冇咩特別la..
第3堂係maths.. 波波慈比娟娟同馬仔串..
第4堂係english.. 係到反d無聊野!!
冇la..
馬仔;;我唔想你走呀..嗚嗚- -
都唔知d信得唔得..唉!!
|
| 搞掂時間:2009-06-24 09:12 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 6 月 15 日 星期一  |
| 咁今日..... |
分類: 未分類 |
咁今日就考歷史la!!
1開始溫習既時候就好無聊la~~
都冇人講野!
過左1陣''娟娟''就同我傳紙仔la~~
(內容就唔方便講la!!)
傳傳下''呂有樹''就冇la.la伸左俊隻腳上黎= =
就比娟娟打la ~~~
就你係咁;;就開始左尼1場戰爭!!(搞到我好依旁白))
娟娟就係咁掟呂有樹!!
靖就乘日拎呂有樹d筆比娟娟!
咁娟娟就係咁掟!!
有1次掟中左呂有樹個咀!呵呵(笑死'')
然後就考試la..
我拎左呂有樹隻公仔..(大)
考完,,from2就走la,,
呂有樹就送左隻仔比我(小)[好可愛]
就走左!我欣賞左1陣..就相上202比佢la
係門口見到xxx(係邊個尼??唔記得左!其實我記得!!呵呵))
叫佢比番呂有樹(其實你有冇比到??)
今日就係咁!!掰掰....
|
| 搞掂時間:2009-06-15 06:31 PM [ 訪客留言(13) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | »
|