|
|
2009 年 4 月 20 日 星期一  |
| 嗚嗚...今日比周sir叫中呀 |
分類: 未分類 |
今日比周sir叫中呀~~~~~~
嚇死不過都答左''(好短'^^')
到左放學,,
x天恩比人講左d祕密出黎''(個個人心照la~)
佢(天恩)好唔開心!!
放學之後就同我講電話,,(煩,,大家唔好同佢講))
|
| 搞掂時間:2009-04-20 08:33 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 4 月 13 日 星期一  |
| 無聊呀.. |
分類: 未分類 |
我好無聊呀!!
都冇野好做...
=================''
每日都要去行山...
嗚嗚嗚嗚........... |
| 搞掂時間:2009-04-13 10:19 AM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 3 月 21 日 星期六  |
| 今日..唉" |
分類: 未分類 |
今日呀;;我1早就要反學la ''中1收生..''
佢明明話12:15放學,,點知01:00先放''
反屋企又有d唔舒服wo..
知後失知我係發燒wo.......
食左藥..訓下就冇事la~~ |
| 搞掂時間:2009-03-22 05:01 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 3 月 20 日 星期五  |
| sor.....我好耐都冇打bolg la`~ |
分類: 未分類 |
halo''今日係20號la~
唉''有好q多功課呀!!
聽日又要反學做中1收生既“面試員”
又冇得放假wo....
*sor...我好耐都冇打blog啦;;\
因為都唔得閒呀''sor.. |
| 搞掂時間:2009-03-22 04:49 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 3 月 5 日 星期四  |
| 陸運會LA.. |
分類: 未分類 |
好緊張呀.....
聽日陸運會LA~~
唔知係點嫁..希望
唔好落雨LA..如果落雨''
就唔好反LA...最哀就要鎖D袋LA''
我好想自由D呀''起碼都比反部電話我地
可以聽不歌仔呀碼..................... |
| 搞掂時間:2009-03-05 09:27 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | »
|