|
|
2009 年 2 月 13 日 星期五  |
| SOR |
分類: 未分類 |
sOr''呀!!我9世都冇打野la~
好慘呀!!我冇得去 MK呀""
=3=..冇得唱K呀.....>,<
|
| 搞掂時間:2009-02-13 08:58 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 12 月 24 日 星期三  |
| 2008-12-24 |
分類: 未分類 |
依家打野啦!!因為知前唔得閒!!sor...
今日終於可以休息啦..我1放假就要溫書
係每都要溫!我靜係可以休息3日...
我真係好慘嫁!! T_T |
| 搞掂時間:2008-12-24 06:32 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
|