| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 8 月 5 日 星期日  |
2007 年 8 月 4 日 星期六  |
| 2007-08-04 |
分類: 未分類 |
今日,無無聊聊,同佐表弟出佐去玩。大譚話黎,咁我地就係商場度等佢,佢話出門口,但係都係屋企。我地等佐佢一陣就走佐。我同表弟行佐一陣,就番佐屋企打機。打佐一陣,我又出佐街,想去買鞋,但係d鞋唔岩我心意~ |
| 發表時間:2007-08-05 11:12 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 8 月 3 日 星期五  |
| 2007-08-03 |
分類: 未分類 |
今日,我表弟黎佐玩幾日。約12點,同謝君悅玩瘋狂賽車,我細老嘈要玩,咁我就比佢玩,點知佢win佐謝君悅。跟住打到妁2點30,我本來約佐人,但係我呀媽叫我同埋表弟出黎玩,咁我就無奈咁同佢出黎。跟住去佐籃球場度睇人打波,好彩袁錦信佢地黎佐。咁我同表弟就有得玩,拎個足球當籃球咁打。我所約佐果個走佐,咁我同表弟玩多一陣,就去佐搵張曉彤。行行下,見到謝君悅同鄭蘊婷。咁我地又係果度行行企企,係果度玩佐震。
番度屋企,我叫佐謝君悅玩瘋狂賽車,但我比佐我表弟玩,我就走佐去沖涼~到我想玩果度時,我呀媽就叫我出去食飯。係果度食到勁飽,之後就行下街,見到個redblue係度搞d攤位遊戲,我企佐係果度睇人玩~ |
| 發表時間:2007-08-04 11:42 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | ... | 81 | »
|