| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 8 月 8 日 星期三  |
| 失去佐....黎佐個.....鍾意佐 |
分類: 未分類 |
咁多位,見到個日誌主題,係唔係好....>??
(失去佐....黎佐個.....鍾意佐)失去佐:係DON&MANDY拆夥
黎佐個:係黎佐個新人烘卓立
鍾意佐:就係鍾意佐烘卓立(唔係情人果D,係偶像果種)
大家聽下佢D歌∼勁好聽
我所鍾意既偶像既原因,係我鍾意佢把聲。
今日,係屋企打機。打到悶又裝飾下個blog,之後又拎佐勁多烘卓立既歌。到宜家我拎佐十首歌,真係勁好聽
。大家聽下啦∼
咁多位∼我入佐卓仔個論壇。http://kforken.3forum.hk/index.php如果你地都鍾意佢,就入埋哩個論壇
|
| 發表時間:2007-08-08 07:23 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 8 月 7 日 星期二  |
| ~悶~ |
分類: 未分類 |
今日,一起身就狂打機,仲幫謝君悅 升LV。升佐幾LV就玩番自己果個。玩到悶悶地,就上佐D論壇搵D網頁素材用黎裝飾下個Blog。搵到悶悶地,出街行下。行完~番屋企再搵過。我搵佐d字句、小新公仔and何B仔。希望大家鍾意&多D上黎留下言~ |
| 發表時間:2007-08-08 01:35 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 8 月 6 日 星期一  |
| 2007-08-06 |
分類: 未分類 |
今日,2點去佐小學度拎班刊。我著佐件粉紅色衫,我去度果度,周sir又係著粉紅色衫,佢係度狂望住我,我又望番佢。我係果度周圍行下,行行下被老陳叫我上去幫佢帶d人落黎~之後我地係度吹水,吹度約3點,就走。番到屋企,我就狂打機,打度悶悶地就同人msn。 |
| 發表時間:2007-08-07 10:41 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | ... | 81 | »
|