| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 7 月 10 日 星期二  |
∼放榜呀∼  |
分類: 未分類 |
今日放榜,我琴晚我緊張到訓唔到,係度打手機遊戲。我之所以緊張到訓唔到,係因為第2and3志願係男校,所以我一定要找到第一志願。我7點就起佐身,我老豆話要跟住黎,但係我好早起身就走佐。我一返到學校,見到好多家長都黎佐。我上到去,老陳先講話如果派得唔好,就要拎d咩咩去。果震時,我勁緊張∼我拎張果張野,就番到埋位先睇,我一睇到果張野係寫住顯理中學,我開心到彈起佐。我落佐去操場到,我就問d同學入佐邊間中學,點知有好多人都入佐顯理∼咁我仲勁開心,因為係有fd,唔洗一個咁慘~
|
| 發表時間:2007-07-11 08:49 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 7 月 9 日 星期一  |
| ~惜別會~ |
分類: 未分類 |
今日係惜別會,我起初估計會有好多人喊,但係一個都冇喊度。我都估我自己會喊,但都係冇喊。最開心既,就係可以見到柯老師番黎,我地都同佢傾下計仔,我仲幫佢(畢)佐d(沙樂)。之後我就影相影相,所以食得少少野∼不過唔緊要,因為我可以影到好多珍貴既回憶。我一定唔會唔記得我d同學、老師。
番到屋企,部電腦壞佐。之後被我整番好,跟住up番d相係個blog度,uop佐勁來先up完∼之後係msn邊個上佐就比邊個~
我個相簿:http://photo.qooza.hk/Zhoikau(記住黎睇下∼∼) |
| 發表時間:2007-07-10 09:24 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 7 月 8 日 星期日  |
| 2007-07-08 |
分類: 未分類 |
今日同佐大譚去賣漫畫,賣得34元。之後上佐去大福度同周周and立屎吹水,吹吹下就講下鬼既野。之後鄭蘊婷同謝君悅黎佐,我就好快咁走人∼ |
| 發表時間:2007-07-09 10:39 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | ... | 81 | »
|