| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 7 月 13 日 星期五  |
| 2007-07-13 |
分類: 未分類 |
今日返到學校,林錦旺狂唱歌比我同立屎聽.佢唱得勁難聽∼唱到好似死唔去咁。放佐學之後,我就返佐屋企洗白白。跟住去佐尖沙咀度食晚飯,果度d野一個飯80幾,勁DK,連個馬桶都拎過我屋企∼跟住就去佐個唔知咩既音樂會,果度d人係拔萃男書院搞,女又冇一條。悶到我訓佐,之後我聽佐幾節就走佐。都唔明,350元一張票,都唔明有咩好聽~
|
| 發表時間:2007-07-14 01:57 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 7 月 12 日 星期四  |
| 2007-07-12 |
分類: 未分類 |
今日朝早,我去佐顯理度註冊,我就第一時間睇下我F.1d女同學係點既樣,但係我一睇,冇個索,好多都係樣7777~
下午,我d屋企人出佐去游水,但係我唔去。之後小彤and旺財黎佐我屋企,佢地黎到之後。小彤佢係度睇漫畫,旺財就同我係度玩電腦,小彤佢間唔中先過黎玩次電腦。到小彤食藥,佢先甩手.粒藥彈佐落地下,之後佢仲噴埋d水。我同旺財都笑到滾地~跟住我地就出佐去,我地想係彩虹度打機,但係d機比人拎哂。所以我地就去佐天悅,我就租佐本漫畫,之後仲係果度認識佐個朋友,佢係系果度派傳單,之前佢都派過幾次比我,但今次我同佢傾埋計,佢講個名比我聽,因為咁樣咁就buy書價錢就低佐。跟住小彤叫佐林麗珊落黎,林麗珊一落到黎,我地就係度行來行去and買埋野飲,仲同小彤佢地交換黎飲∼之後同佢地上佐去買佢地聽日用既BBQ d野,小彤買佐枝燒烤叉.林麗珊佢就買野飲,果震時我係度想:我果震時做咩(遲積)。買完之後,我地係度玩,我拎佐小彤枝燒烤叉黎玩,點知比我玩斷佐。之後小彤唔知同個(積)員講咩,咁個(積)員就比佢換番∼我地係度笑度滾地。之後我就同佢地番佐屋企∼ |
| 發表時間:2007-07-12 10:01 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 7 月 11 日 星期三  |
| ~最後一日~ |
分類: 未分類 |
今日咩都係最後一日∼
今朝,係最後一日返學打波。打到11點45,我地就有聯歡會,我食佐都幾多野,之後我用我既努力黎拎既襟彰。
返到課室,老陳又比卷我地做。唉∼冇咩野好打。 |
| 發表時間:2007-07-11 10:21 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | ... | 81 | »
|