| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 9 月 5 日 星期三  |
| 識佐勁多fd |
分類: 未分類 |
今日係中學果度認識佐勁多fd,上中.英.數d老師勁悶,想笑都笑唔出~到佐上通識,個老師都講下笑so冇咁悶,佢比我地分組討論,因此我就識佐勁多fd喇,果d都係重讀生,我地係果度都冇咩點討論,我地係果度玩AND吹水∼有一個重讀生哥哥佢好關照我,佢話比我聽邊d老師唔可以得罪,放佐學之後,佢仲帶我去買做數學既黑皮簿,之後就同佢去雪粒店度食雪糕∼then我就返屋企,係巴士上,我見冇咩野做so做功課,到佐落車,我既然見到中學D班個FD,但係點解我上車時危唔到佢>??
|
| 發表時間:2007-09-05 06:52 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 9 月 4 日 星期二  |
| 旺財&立屎既愛情 |
分類: 未分類 |
今曰,返學就係班度收功課and班務之後就小息,買佐d野食then同黃傑鵬and方子洋係度吹水~跟住就要聽果個唔知咩講座,果個講座要1個鐘多d,又悶,又眼訓。我差d就訓著但喇but頂硬上∼返到屋企,立屎叫我同榕姐講話佢(只有米米一個,佢係唔會鍾意榕姐嫁)。之後,我同旺財立屎係度傾電話,旺財又話佢放棄張曉彤。唉∼係一個鐘頭,竟然有2個咁既野∼ |
| 發表時間:2007-09-04 08:48 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 9 月 4 日 星期二  |
| ~情詩~ |
分類: 未分類 |
有一種愛叫放棄
當你不再愛我,當愛你已成為你的負擔,當相愛已是一種痛苦,那麼,我選擇放棄。
放棄你,是因為愛你。
因為愛你,所以不願看見你不快樂;
因為愛你,所以不願看著你強忍內心的掙扎;
因為愛你,所以不願看見你勉強的笑容;
因為愛你,所以願意放了你。
當愛已成往事,又何必苦苦追尋?
強求得不來幸福,強求只能拉大你我的裂痕,只能加劇你我的痛楚。
如果你真的想走,我無言,只能任你去。
曾經以為你是風箏,我手中握著那根線,無論你飛向何方,我最終都是你的歸屬。
現在終於明白,其實愛你,就不應該束縛你。
“春花秋月何時了,往事知多少?”往事如風,不如讓愛隨風而去。
當一切成空,惟有回憶伴我。
時間能沖淡一切,包括我對你的愛。
不願讓你看見我的眼淚,因為你會心軟,但你不會開心。
因為愛你,所以不會用淚水強留,所以放了你。
你的心已遠去,我又何苦留下你的體?
雖然我渴望天長地久,但如果這只是一種奢求, 那我不如只求曾經擁有。
曾經擁有過你的愛,這已足夠。
因為有一種愛,叫做放棄。
放棄不是無私的奉獻。
放棄你,這不僅是對你的愛,更是對我自己的呵護。
放棄你,我會傷心,但我不會後悔。
讓你從我的生命中消失,是因為“長痛不如短痛”。
當我容顏盡老、行將就木,我依然不會後悔。
因為曾經愛過你。
因為愛你,所以希望你快樂。
有人說這個世界不會有永恆的愛情。
你我之間,如果連短暫的愛情也無法存在,不如放開彼此。
愛你,就該讓你去追尋你的幸福。
當你快樂時,我也會快樂。
因為你的一切,我都在意。
如果你要離開我,我不會怪你,只能怪我自己,怪自己太愛你。
也許是我過分的寵溺讓你習慣享受,也許是我過分的放任讓你沒有責任,
也許是我過分的愛憐讓你壓力重重,也許是她美麗的容顏讓你迷向。
只怪你我有緣無分。
當你想要離去,請別管我,你只需告訴我,你不再愛我,你要走。
我一定會讓你走,不會乞求你留下,哪怕聽見自己心碎的聲音。
當你離去,請別再回頭。回頭是一種錯誤,回頭是對你我的不公。
去了,請別再後悔。
因為愛你,就該放了你。
我知道,有一種愛叫做放棄,那是對你最深的愛。
|
|
作者:旺財(林錦旺)
詩既背後意思:係對佢既心上人(張曉彤),放棄,因為佢唔想佢地再困住這感情so對這
個感情專一的旺財作偉大的犧生。使佢既心上人得到自由~
| 其實哩篇係我上網搵,但係詩既意思真係好似講緊旺財~ |
| 發表時間:2007-09-04 04:21 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | ... | 81 | »
|