| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 9 月 11 日 星期二  |
| 對鞋難佐 |
分類: 未分類 |
今日,搭小巴返中學時,見到大頭同佢個同學係度傾計。我估佢一定係鍾意中學多過小學99.99%~番到中學,就同d fd係度吹水,到佐小息就打籃球,到佐午膳又打籃球。上去上視藝堂,對鞋無神神難鬼佐,個鞋底塊皮飛起佐,搞到我行路,拐下拐下∼放學,我著坐對converse返屋企。
|
| 發表時間:2007-09-14 09:34 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 9 月 10 日 星期一  |
| ~覆診~ |
分類: 未分類 |
今日好慘呀~!!!朝早就打電話返去中學請假then就去醫院覆診。我去到醫院就被佢銡佐一下手指,之後又話要抽血,個醫生抽佐2次都唔得then有個護士走佐過黎幫我抽,佢一次就得喇。點解佢就一次唔黎幫我抽呀>??跟住又話要打咩針,果隻針仲要打係屁股,我即時o哂~打完之後,果度係就係唔痛,但係勁痺,差d用力都唔得~我休息佐十幾min先走~ |
| 發表時間:2007-09-10 10:17 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 9 月 9 日 星期日  |
| ~無野做~ |
分類: 未分類 |
今日,我下午係屋企睇(逃學威龍),笑到我kai佐,連我呀媽都話我kai。睇完果套野then就無野做,咁我就唔係打機,就係睇電視,唔係睇電視,就係打機~冇咁特別so冇野打~ |
| 發表時間:2007-09-10 09:56 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | ... | 81 | »
|