| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 10 月 10 日 星期三  |
| 又再打乒乓波 |
分類: 未分類 |
今日放學,又打乒乓波了了∼到放學就去換衫先then就食下野and飲下野。之後就同傑傑傾計,係果個時候RAYMAN SIR就係7樓用獅哮功話PPS有問題果D人,佢D獅哮功超勁呀,由7數震到黎地下,我估7數D玻璃震爆哂∼我地聽佐一陣就走了了,我就返去打波了,我地先自己打住,THEN教練就同我地打。我打完之後教練話我打得好好呀∼!!我好HAPPY了了∼之後我就唔打了,去偷懶。我地另人個F3既人去小食部度買野食AND買野飲,之後就返返去睇果個F3條女玩。果條女...都OK啦~跟住就再打波了,一宜打到走佬了~
|
| 發表時間:2007-10-14 11:06 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 10 月 9 日 星期二  |
| ∼去補習∼ |
分類: 未分類 |
今日放佐學,就返屋企拎走D書先THEN就JACK頭AND睇陣電視就出去補習了。係果度,做完功課就溫聽日科學小測果D野,溫完就走返屋企打機了了~!!! |
| 發表時間:2007-10-13 03:31 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 10 月 8 日 星期一  |
| ∼打乒乓波∼ |
分類: 未分類 |
今日放佐學之後,就留低打乒乓波。我先換衫,THEN就係小食部度買D野食。食完就打波了,係打波既時候,我識佐勁多F3既人呀。打到累,就出去買野飲,飲完就返去休息下,休息完就打下波。一直打到6點幾就,去換衫走人。我先搭電車去姑姐屋企拎返本三國英雄大PK,但係姑丈佢想睇SO就比佢睇埋先~THEN就搭巴士走人了了,搭到屋企,大譚就打黎了了。我返到去,我D屋企狂問我去佐邊,做咩咁遲返~THEN我就問我家姐,佢地係唔係以為我離家出走,佢又話唔知。BUT我都估係嫁喇∼哈哈∼!!! |
| 發表時間:2007-10-13 03:26 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | ... | 81 | »
|