| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 9 月 28 日 星期五  |
| ∼掟聖經∼ |
分類: 未分類 |
今日返到去,要普通話測驗、中英文默讀書。我都係溫得少少了了,中文既範圍都係今日返去先問同學係咩but我估都及格既but d分數就唔知高唔高。午膳,洪珊萍佢飛佐過黎,佢話搵旦散but佢搵搵下又黎打我狂拉我件衫,我被佢......佢仲.....都係唔好講了了∼then佢又係度打我拉我,我好慘呀,我想呻吟,被班女仔圍呀。Then我返埋位拎本聖經出黎掟佢but我係唔會咁暴力了,我係假裝的and掟落自己張枱度and扮失手掟苫地下。But有一次唔小心張本野飛佐去施雅欣姐姐度,真係唔好意思了了。我彩我係冇用過力了了so佢都冇野but我都要同佢say sorry嫁,話哂係我自己唔小心呀。施雅欣姐姐寬宏大量,知道我係唔小心的的呀,佢都唔怪我了了。原本掟聖經要記小過but我地都係係老師唔係度既時候黎掟的的。上聖經堂,我又可以係度玩野了了,我仲係度拎本聖經黎玩,呀sir都吹我唔脹了了∼放學又同傑傑一齊搭地鐵返屋企but我都係想搭巴士了了,只係被傑傑拉佐過去搭地鐵~
|
| 發表時間:2007-09-28 08:14 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 9 月 27 日 星期四  |
| 又要返中學了 |
分類: 未分類 |
今日返中學了了,我地又早D返去抄功功課課。英文老師派了果張Quiz,我肥佐佬了becaus我都冇溫呀,30分滿分,我拎得9分了了,我真係勁到爆呀。午膳要罰企了,果個老師既性格係早去早走so我就即刻走過去,我地企佐20分鐘就可以走了。洪姍萍佢又係果度罰企but佢要企哂成個午膳了了,我走佐之後就係度笑佢and玩佢,佢又夠膽走過黎打我了。真係夠哂勁呀~!! |
| 發表時間:2007-09-28 07:52 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 9 月 26 日 星期三  |
| 放得一日假 |
分類: 未分類 |
今日,起身開了電腦SO就上MSN,THEN就做功課了了。有人ADD我就,我就邊同佢傾AND邊做功課。做完功課就同人傾MSN根本就唔記要打機哩個神聖既任務,到佐我記得時候BUT太遲了了。我要訓教教了了。 |
| 發表時間:2007-09-28 07:29 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | ... | 81 | »
|