| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 9 月 22 日 星期六  |
| ~有月餅食~ |
分類: 未分類 |
今日,姨媽黎佐我屋企then就同佢去佐新開果間飲茶。我係果度,竟然見到蔡曉婷,佢仲坐係我對面枱,佢一拎個頭過黎,我都會縮開,怕被佢見到but最終都係被佢見到我so我就即刻自己一個返屋企先了。返到屋企,第一時間就係開住部電腦黎做功課了。d功課好似做極都做唔哂,一直做到約6點,終於做哂then就打機了∼我姨媽拎佐個大班冰皮月餅黎so我地就有得食了~
|
| 發表時間:2007-09-23 10:46 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 9 月 21 日 星期五  |
| ~食日本野~ |
分類: 未分類 |
今日返到中學,同傑傑笑返肥中琴日d野。上堂勁眼訓,到佐午膳,我就要上去5樓電腦室做返暑期作業既聆聽so就冇佐個午膳時間了。跟住就係上聖經堂,我地係度野玩、勁串呀sir,but呀sir發火=冇發過,我地仲係度笑佢。then呀sir都kaikai地,佢竟然叫我答問題,佢都知我係玩野嫁啦,真係kaikai地嫁~臨到放學,個咪宣佈話要圖書館理員去面試and乒乓球校隊去搵陳鍚永老師。我當時呆佐,我又要去面試又要去搵陳鍚永老師,唔通要分身>??咁我就先去面試再去搵陳鍚永老師。之後我要去睇中醫,睇完之後就又去大良度食糖水~食完就返屋企,返到去就打佐陣機then就出佐去食日本野。我係果度先狂拎壽司,之後就叫佐個(禽獸拉麵),食得勁飽。~ |
| 發表時間:2007-09-21 10:32 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 9 月 20 日 星期四  |
| ~到肥中請~ |
分類: 未分類 |
今日返到中學,見到肥中係度數銀仔,佢話用黎請食野嫁~我即刻O哂theN我就溫今日既默書喇。上PE堂,又圍住中學黎跑,我地轉佐個彎,老師就睇唔到SO我地就係度散步,有D係個水機度飲水,有D就係度欣賞維港既海色。宜我當然又係個水機度飲水,又係度欣賞維港既海色,勁舒服呀∼!!!到佐小息,就係體育室度訂D乒乓球校隊衫SO個小息就冇佐囉∼到佐午膳,我走佐去走廊度溫書,高佬叫佐佢過黎,傑傑捉我唔被我走,搞到我面都紅哂∼之後我就走返落班房度溫書了∼放學,今次肥中請,佢果D銀仔重到佢條褲甩甩地SO我同傑傑就幫佢減輕負擔,就係食多D野。我地係果度一人叫一盅飯黎食,傑傑叫埋d點心,我同傑傑食完飯就叫埋糖水。肥中話d醬油有d唔同,傑傑話去落佐果d係醋黎,點知真係被佢估中,笑到我同傑傑肚痛。糖水黎佐but我叫既係腐竹雞蛋糖水but我搵雲成個碗搵條蛋花都冇so我就叫佢比返粒蛋蛋我囉。我同傑傑見到肥中食既樣都笑佐xd呀,坐係我地near既客人見肥中咁多銀仔,都做下好心同佢換咁d。到佐結帳,肥中比哂d銀仔個老闆比佢數,我同傑傑都唔等佢so就走佐了。我同傑傑係巴士度吹水and吹水,吹完水又吹水。吹到佢落車了∼ |
| 發表時間:2007-09-20 08:04 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | ... | 81 | »
|