cursorshelp
球球網誌
HALO~!!!
   禾係梨地最愛滴球球仔牙!!
記得多d上黎牙,咁樣可以令到禾有打BLOG既樂趣嫁~
Zhoikau
暱稱: KAI球
性別: 男
國家: 香港
地區: 東區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
每月文章
最新文章
玩kai了
悶悶呆家
見番小如
100問"
終於打返
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
關穎琳
禾個畫板
張曉彤(小彤)
蔡曉婷
日誌統計
文章總數: 241
留言總數: 126
今日人氣: 19
累積人氣: 5665
2007 年 9 月 22 日  星期六   晴天


~有月餅食~ 分類: 未分類

今日,姨媽黎佐我屋企then就同佢去佐新開果間飲茶。我係果度,竟然見到蔡曉婷,佢仲坐係我對面枱,佢一拎個頭過黎,我都會縮開,怕被佢見到but最終都係被佢見到我so我就即刻自己一個返屋企先了。返到屋企,第一時間就係開住部電腦黎做功課了。d功課好似做極都做唔哂,一直做到約6點,終於做哂then就打機了∼我姨媽拎佐個大班冰皮月餅黎so我地就有得食了~

發表時間:2007-09-23 10:46 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 9 月 21 日  星期五   晴天


~食日本野~ 分類: 未分類

今日返到中學,同傑傑笑返肥中琴日d野。上堂勁眼訓,到佐午膳,我就要上去5樓電腦室做返暑期作業既聆聽so就冇佐個午膳時間了。跟住就係上聖經堂,我地係度野玩、勁串呀sir,but呀sir發火=冇發過,我地仲係度笑佢。then呀sir都kaikai地,佢竟然叫我答問題,佢都知我係玩野嫁啦,真係kaikai地嫁~臨到放學,個咪宣佈話要圖書館理員去面試and乒乓球校隊去搵陳鍚永老師。我當時呆佐,我又要去面試又要去搵陳鍚永老師,唔通要分身>??咁我就先去面試再去搵陳鍚永老師。之後我要去睇中醫,睇完之後就又去大良度食糖水~食完就返屋企,返到去就打佐陣機then就出佐去食日本野。我係果度先狂拎壽司,之後就叫佐個(禽獸拉麵),食得勁飽。~

發表時間:2007-09-21 10:32 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 9 月 20 日  星期四   晴天


~到肥中請~ 分類: 未分類

今日返到中學,見到肥中係度數銀仔,佢話用黎請食野嫁~我即刻O哂theN我就溫今日既默書喇。上PE堂,又圍住中學黎跑,我地轉佐個彎,老師就睇唔到SO我地就係度散步,有D係個水機度飲水,有D就係度欣賞維港既海色。宜我當然又係個水機度飲水,又係度欣賞維港既海色,勁舒服呀∼!!!到佐小息,就係體育室度訂D乒乓球校隊衫SO個小息就冇佐囉∼到佐午膳,我走佐去走廊度溫書,高佬叫佐佢過黎,傑傑捉我唔被我走,搞到我面都紅哂∼之後我就走返落班房度溫書了∼放學,今次肥中請,佢果D銀仔重到佢條褲甩甩地SO我同傑傑就幫佢減輕負擔,就係食多D野。我地係果度一人叫一盅飯黎食,傑傑叫埋d點心,我同傑傑食完飯就叫埋糖水。肥中話d醬油有d唔同,傑傑話去落佐果d係醋黎,點知真係被佢估中,笑到我同傑傑肚痛。糖水黎佐but我叫既係腐竹雞蛋糖水but我搵雲成個碗搵條蛋花都冇so我就叫佢比返粒蛋蛋我囉。我同傑傑見到肥中食既樣都笑佐xd呀,坐係我地near既客人見肥中咁多銀仔,都做下好心同佢換咁d。到佐結帳,肥中比哂d銀仔個老闆比佢數,我同傑傑都唔等佢so就走佐了。我同傑傑係巴士度吹水and吹水,吹完水又吹水。吹到佢落車了∼

發表時間:2007-09-20 08:04 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]