| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 8 月 25 日 星期六  |
| 2007-08-25 |
分類: 未分類 |
今日,係屋企部電腦拎佐黎用。搞到我冇得用,之後我就同旺財去佐網吧度打佐2個鐘。我係同呀媽講去打波先可以出黎。係天悅,我見到呀媽,咁我就即刻搵條柱黨住,好彩佢睇我唔到。之後我用另一條路同用最快既速度跑番屋企,番到去,佢仲未番,我跑到就黎死so飲番罐野飲先。飲完佢先番到,早知我慢慢黎啦~
|
| 發表時間:2007-08-26 03:38 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 8 月 24 日 星期五  |
| 2007-08-24 |
分類: 未分類 |
今日,一都係直係屋企打機and同人MSN。想出街,但係又唔知去邊度好。唉~今日發覺塊面爆佐勁多D暗倉仔。之後我就係度狂洗面,洗到塊面紅哂。爆暗倉真係琇慘AND超慘呀~ |
| 發表時間:2007-08-25 03:45 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 8 月 23 日 星期四  |
| 2007-08-23 |
分類: 未分類 |
今日,我老豆拎佐架車去遊車河。我地先去佐北角食糖水,之後去佐赤柱沙灘度行下玩下。跟住係赤柱周圍行下,睇下果度d靚樓and別墅∼之後番屋企,食飯打機。我係網上面認識佐條女,佢21 old。佢話我得意,話想我做佢掛名細路~ |
| 發表時間:2007-08-24 01:36 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | ... | 81 | »
|