| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 9 月 14 日 星期五  |
| ~左手無明指仲痛~ |
分類: 未分類 |
今日小息同午膳都係度打排球,有個老師差D被我打中,仲差D打佐出街,雖然冇打出街BUT打中佐一個女仔個頭。估唔到我咁大力嫁~上聖經堂,悶到呀媽都唔認得。上普通話堂,鄧翠君同我near果個女仔唔知係度笑咩,我估佢地一定係kai佐~放學就去佐學校圖書館度做圖書管理員,因為我要拎d優點黎補番個缺點,我之前同人打架,雖然佢仲未記我過,但我估都差唔多記嫁啦~
|
| 發表時間:2007-09-15 10:34 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 9 月 13 日 星期四  |
| ∼上體育堂∼ |
分類: 未分類 |
今日上體育堂,我地成班男仔衝入更衣室度換衫。之後就衝番出去,我地先圍住學校跑一個圈,之後就擲波仔,哈哈我擲得最遠,到佐最後,我地又要圍住學校跑2個圈。我地係後面係散步嫁so一d都唔辛苦~到佐放學,就人拉佐去打籃球,打下打下,射下射下,有次我跳高,用隻左手黎拎波but個高佬又黎拎波,咁我隻左手係佢既手同個籃球之間,搞到我隻左手既無明指痛度好似斷骨咁,點到都勁痛so咁我就唔打住,之後我等到唔痛,就輕輕咁摸下D骨,好彩冇斷,但係點到都痛!之後就買佐條雪條食,食完就返屋企,返到去,都冇同屋企人講過~ |
| 發表時間:2007-09-14 09:48 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 9 月 12 日 星期三  |
| ∼乒乓球選拔∼ |
分類: 未分類 |
今日午膳同d同學打排球,果波被我打佐出街,果個路人係到狂睇住果波and果波,驚被果波打中。跟住另一個路人掟番比我地,咁我地就再打∼放學,同同班同學衝去更衣室換衫,之後就衝去乒乓球選拔,我同佢先熱身then就要同d校隊打11分3局。我只可以win到佢一局,then就同同班同學打,我既成績都唔錯。呀sir話遲d先公佈入選名單~之後就買埋野飲,約5點先返屋企~ |
| 發表時間:2007-09-15 09:50 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | ... | 81 | »
|