| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 10 月 19 日 星期五  |
2007 年 10 月 18 日 星期四  |
| ~9分鐘耐力跑~ |
分類: 未分類 |
今日,上體育堂,我地先換衫then就出黎跑圈了了∼我一開波就衝出去了but到佐最後得就三名了了∼then老師就派張表比我地填,填完then就分開2姐黎跑,我就係第二組了了。我先幫肥中數跑佐幾多,佢跑完之後,就到我跑了了。呀sir一吹雞,我地就跑了了,有d人低低地,一開波就衝出去then就冇氣了,我就係差唔多全程都係慢慢咁跑了了but到佐呀sir話最後一分鐘,咁我就有幾快就跑幾快了了。跑完佐,我腳都軟哂,心臟跳就勁快and有d想休克。肥中比返張表我so我就睇下自己跑佐幾多了了,我原本跑佐17個圈多3格so一共係1375米。之後就休息佐一陣就去換衫了。放學了,唔知點解心情咁沉重,唔係幾想講野。then就同高佬佢地去食麵,我係果度飲佐2支野飲then就食佐碗麵。食完就返屋企了,then就去補習but係電梯裹面,被我見到d黃野,有對中學男女,個男係度揸條女個波then個女仲發出d呻淫聲了了~then跟住就出電梯去補習了了~ |
| 發表時間:2007-10-19 10:34 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 10 月 11 日 星期四  |
| ~上體育堂~ |
分類: 未分類 |
今日上體育堂,一開始,就跑圈。一開波,我就衝出去了。BUT去到最後,D女仔係度散步,搞到我地冇得再跑了BUT最後我都拎到第三名。THEN就練習推鉛球,我果組超勁,次次都係掟落牆度SO就唔洗點(汁)波LAET就考試了~到佐放學,我同傑傑等埋高佬,到佐高佬黎佐THEN我地就去佐權記食野了了,食完就一齊搭地鐵。之後我就返屋企睇陣電視THEN就走補習了了~ |
| 發表時間:2007-10-14 11:53 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | ... | 81 | »
|