| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 10 月 7 日 星期日  |
| ~同呀媽反面~ |
分類: 未分類 |
今日,呀媽同姑媽佢地去買衫so得番我地4兄弟姐妹係屋企,我就出佐街買野but返隨黎,見到家姐同呀妹面色xd,咁我知道頭先佢地開戰。咁我就問細佬,係唔係地震。佢話係,仲震到黎克特制9.9級。之後又再開戰so我就加入戰團and火上加油。哈哈~!!THEN我就自己煮公仔麵食,之後就做功課了了∼做完就打機THEN老媽就設黎了了,我就係度睇衫BUT件件我都唔鍾意。跟全老媽過黎比衫我THEN我話唔要,D衫都唔岩我。我老媽就發火話(你做咩唔要,哩D全部都係貴野黎嫁,仲要係名牌黎嫁,你唔係呀,咁我以後唔會再買衫比你)我就唔同佢嘈,我就自己係度打機~到佐夜晚,我地等埋老豆就出街食壽司~!!
|
| 發表時間:2007-10-13 03:11 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 10 月 6 日 星期六  |
| ~圖書領袖生~ |
分類: 未分類 |
今日,10點起身then就搭車返學了了。返到去,我就同d同學吹下水then就上去圖書館了。係果度,我就係度呆坐and去廁所度搞頭同埋同人傾電話。之後返番去,何健就到佐了了so我就佢係度吹水,我地先分組then就學做圖書領袖生and分工作。跟住就食野了了,我地食食完,就係學校周圍行下and同何健聽歌了。之後傑傑打黎,問我幾時放,佢話黎接我放學。到佐最後,我地要影大合照,我唔想影so就同何健走埋佐一邊冇人見到既地方but被個女仔見到,佢用相機狂影我,搞到我走返出黎。其他人企佐係張枱度影相,我就坐埋佐一邊but果個時間,d女仔偏係哩個時候企上張枱度。我最後都係要企上張枱度影相,我咁既身高,個頭差d被把風扇....之後就同傑傑返屋企了~ |
| 發表時間:2007-10-12 09:19 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 10 月 5 日 星期五  |
| ~又上聖經~ |
分類: 未分類 |
今日,又要上聖經了。第一堂,我near果個同學係度嘔so我地就熄冷氣。到佐午膳,我地勁熱呀!!!!果個聖經呀sir走佐過黎吹水,我熱到係度蚊件衫but佢話我係度猝個胸又話我淫蕩then我就話(呀sir,你想埋哩d野咁你咪仲淫,願主保由你)之後就係上聖經堂,呀sir係一話基督教既野,我就狂串呀sir,佢講佢既信神經過so我就狂問呀sir野等到佢冇得再講。佢話佢聽到神講野,我又話佢思角失調。開心既時光過得勁快so我就冇得再串呀sir了了。放學,我同傑傑等埋高佬but有幾個傑傑既fd都黎then我地就去搭地鐵了了。我、傑傑and高佬講埋果d暗語so果2個都聽唔明but最後高佬爆佐比佢地聽呀。點解愈來愈多人知道嫁>???我唔想咁多人知呀~!! |
| 發表時間:2007-10-06 04:39 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | ... | 81 | »
|