| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 9 月 19 日 星期三  |
| ~請食糖水~ |
分類: 未分類 |
今日返到中學,就係度發悶∼上堂勁想訓教,嗯∼肥中坐我前面so就擋哂老師既視線,咁我就訓佐一陣。原本中學既老師係唔理坐係後面既同學嫁,勁開心∼我係後面訓教同做功課都唔理。到佐小息,買佐d野食同黃傑鵬食完就上返班房了。之後上堂就聽下書,訓下教and同人傾下計仔。到佐午膳,竟然有快餐食,有漢堡包,唔知炸薯咩and菜。我地d飯盒係1+2+3,係:3份5(谷)類,2份肉類and一份菜。我最鍾意就係食果d菜,d菜我就食哂but個漢堡包食佐少少就唔用了∼食完就落佐去睇人打波,睇完就上返黎。上到黎,傑傑又想推我過去1A班房BUT被我走甩佐∼我想溫中文默書BUT我拎佐本六年級班刊,由於哩2本真係好似樣,唔睇清楚真係拎錯。果本野被鄧翠君見到,佢又搶佐去睇,仲叫埋其他女仔黎睇,我即刻搶返黎。Then石靜兒佢又搞我,搞到我勁痕癢。之後成班女仔話要睇,我唔被佢地想咩我呀∼!!!哈哈∼到佐放學,同肥中and傑傑食糖水,果度d野又好食又抵,我地叫佐3碗糖水and兩盅飯都係48蚊∼到佐結帳,佢地話AA啦,佐係我講佐我請嫁。佢地就話咁聽日肥中請,後日傑傑請。之後就同肥中分開,我同傑傑就一齊搭巴士返屋企。我地係車度吹水,又話我幸福,佢話高佬問佐mylove果d野。我聽到後有少少面紅呀~!!!
|
| 發表時間:2007-09-19 07:30 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 9 月 18 日 星期二  |
| 被人拖 |
分類: 未分類 |
今日,午膳果陣,有人問我鍾意邊個,點知果個鄧翠君爆佐出黎。搞到王駿傑捉佐我過去1A班房門口,我點都唔行,但佢就好似拖屍咁拖過去,好彩佢唔係度∼之後佢地仲扮叫佢過黎。到佐上堂,老師未黎我near果個女仔勁煩我勁暴力,佢仲想搞我下面。我真係好慘呀~!!!! |
| 發表時間:2007-09-18 06:11 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 9 月 17 日 星期一  |
| 2007-09-17 |
分類: 未分類 |
今日,搭車果陣,咁我就睇風景,我見到李家慧and蔡曉婷。好彩蔡曉婷睇我唔到but被李家慧見到。小息同午膳就打排球,第一次打到上禮堂。第二次,打佐落棵樹度,咁就落返黎果陣時,搞到落葉,粒波仲(客)到樹下d人∼ |
| 發表時間:2007-09-18 05:57 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | ... | 81 | »
|