| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 9 月 8 日 星期六  |
| 2007-09-08 |
分類: 未分類 |
今日,同呀嫲,屋企人and姑姐佢地飲茶。點知係果度陰錯陽差,見到周周同佢d屋企人又飲茶,仲同佢係隔離枱。之後,就去佐姑姐屋企,果度部電腦慢到呀媽都唔認得so我都唔用電腦,一直係果度睇電視,睇到變kai子。好彩表弟拎佐d影碟黎so我就係度睇火影~到佐11點幾,我終於可以走人喇。返到屋企即刻洗白白then就訓教喇~
|
| 發表時間:2007-09-09 07:26 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 9 月 7 日 星期五  |
| ∼被人打劫∼ |
分類: 未分類 |
今日一返到學校,有位服務生走埋黎話(哩位同學,請問你條頸果條咩黎嫁>??)then我就話(知喇知喇∼唔洗咁串我,真係屈機∼)跟住條頸鍊就被佢打劫佐∼之後就返上課室坐,坐佐一陣,就去佐同鵬哥and方子洋吹水。到佐小息,我就係度打波,我竟然入佐一球,咁多人冇入,我竟然入佐>??我都係一拎到個波就射,冇計啦∼我驚被人圍呀~到佐午膳,我食完飯then就落去打波but落雨so冇得打,好慘∼之後就上堂,今日d堂冇上次咁悶啦but都係悶,係咁既環境讀書,我驚我會kai佐~ |
| 發表時間:2007-09-09 07:19 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 9 月 6 日 星期四  |
| 係中學打籃球 |
分類: 未分類 |
哈哈哈~今日,係班房度又識下d同學,我同d男同學都ok,now我就認識下d女仔。到佐午飯時候,我同王傑鵬,方子洋and我中學識既fd去中一果個籃球場度睇人打波but見到佢地係(圍嘔)多到打波。笑到我地肚痛,佢地d波係我身邊經過,我就扮搶波,到我拎到個波,我驚被人(圍嘔)so我一拎到就即刻射波~ |
| 發表時間:2007-09-07 09:17 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | ... | 81 | »
|