| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 9 月 3 日 星期一  |
| 返中學/小學 |
分類: 未分類 |
Today,我去到中學,同黃傑鵬and方子洋係度吹水。then就返課室,我果班有2個班主任,一男一女,女班主任勁兇狠,男班任就勁扮野。放學就同方子洋去小學,係果度,我地係果度玩度kai哂。我把聲就沙哂,之後就同旺財,立屎and肥志上去商場度買野飲∼之後我地就行斜老行落黎~
|
| 發表時間:2007-09-03 08:30 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 9 月 2 日 星期日  |
| ~一新人既第一次~ |
分類: 未分類 |
今日,我d屋企人出哂去,有d去佐迪士尼.有d去佐返工so得番我自己一個係屋企。呀媽比佐20蚊我去買野食,我就係屋企打機,到佐12點30,我唔想出去so決定自己煮公仔麵。今次,係我第一次煮公仔麵。但係煮完黎食,都幾好食,咁多位∼想食我就煮比你嘗試下啦∼之後,旺財黎佐我屋企,旺財係度玩電話,我就係度睇電視then就玩電腦。跟住就出街喇,去佐網吧,但係冇位so就去佐買野飲。跟住,我就自己返屋企∼ |
| 發表時間:2007-09-03 06:57 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 9 月 1 日 星期六  |
| 2007-09-01 |
分類: 未分類 |
今日,同佐堂表哥去佐MK。我一去度,係銀行廣場度見到鍾舒曼係度搞緊簽名會,原本我早D去,就可以見到仲多明星,但你都冇洪卓立。我睇佐1-2min就走佐~我同堂表哥行佐陣,買佐杯芒果沙黎飲。之後又周圍行下,行佐勁大數商場,想去廁所,搵極都冇,係荷理活廣場搵到廁所,但係要鎖匙。跟住就去佐果間唔知咩廣場,果間咩大間,一定有廁所。哈哈,終於搵到喇∼6點30,我就返屋企囉∼ |
| 發表時間:2007-09-02 11:06 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | ... | 81 | »
|