| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 10 月 1 日 星期一  |
| ~自己一個~ |
分類: 未分類 |
今日,我d屋企人又出哂去so就得番我自己一個係屋企。我係屋企就打機、同人傾msn、睇電視and做功課。下午睇電視勁好笑,周星馳佢做果套戲超搞笑。做完果套,就返番去電腦果度打機、同人傾msn。到佐約4點,我就開始做功課了了。夜晚,我睇埋(十兄弟)then我就去姑姐度食飯了了,食完就睇埋電視then姑丈就揸車送我地度屋企了~
|
| 發表時間:2007-10-03 09:27 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 9 月 30 日 星期日  |
| ~到肥志佢地~ |
分類: 未分類 |
今日,所有屋企人走哂,得番我一個自己係度做功課and打緊。我先自己煮公仔麵黎食then就打陣機and同人傾msn、電話,之後下定決心熄電腦黎做功課then做完就開番。悶悶地,就上佐商場買下野then就上佐去球場,係果度見番肥志、李忡壕、袁錦信佢地。勁開心呀,可以同佢地再打波and吹水呀~!!! |
| 發表時間:2007-10-01 04:22 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 9 月 29 日 星期六  |
| ~買口琴~ |
分類: 未分類 |
今日被呀杜宜景叫影d jack頭個樣既相so我就影了,影完就放上msn。下午,就同傑傑去佐買口琴then傑傑話要返屋企拎野so就去佐佢屋企。之後就搭巴士去耀東邨度行下then就買野飲,跟住就落返去返屋企but見到鄭蘊婷and謝君悅,我地當唔識就走過了。到佐夜晚,有新傢私黎到,有張(等)第勁好玩,搖下搖下好似打鞦韆咁buy我都係鍾意果張新沙發多d了了~ |
| 發表時間:2007-09-30 01:10 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | ... | 81 | »
|