| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 11 月 30 日 星期五  |
| ~早放~ |
分類: 未分類 |
今日,拎佐支GATSBY返學校jack頭∼我地先上數學堂,我係度等d時間過得好辛苦呀。呀羅sir佢仲係度狂sm我地,勁xdd。THEN就上普通話,今次上普通話堂冇咁悶,呀高老師都係度搞GET,SO我地過得幾OK了了。小息了,我地就係度玩野野,BUT最後下面有一架白車,有人話好似有人上PE堂(哎柴)。THEN就上中文堂了了,我地就係度聽聆聽,搞到我勁悶XDD,SO就拎佐支GATSBY出黎JACK頭同問4人借佐塊鏡出黎,JACK到D頭髮飛起哂BUT到佐食飯,我就搞返D頭髮落黎,我驚又被曲青壽佢SM,上次已經被佢S到DK喇∼
放學,就同肥中AND何健去佐M記食野,我就係果度JACK返好個頭,JACK到頭髮飛起哂,好似個飛仔了了。食完就去何健屋企度玩。THEN就返屋企打機同MSN,一直去佐6點,就出門口去補習,補先習,又返屋企打機同msn了了
|
| 發表時間:2007-11-30 10:34 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 11 月 25 日 星期日  |
| ~悶~ |
分類: 未分類 |
TODAY
成日就係屋企做功課
D功課好似做極都做唔哂咁
SO
我就邊開MSN
AND
做功課
做到6點幾
先好似做完
跟住就狂玩電腦了了~ |
| 發表時間:2007-11-29 05:07 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 11 月 24 日 星期六  |
| ~肥傑家~ |
分類: 未分類 |
今日朝早7點幾起身,之後就打砲話比旦散,叫佢起身。之後就刷牙洗面then就出門口,出到去就等旦散and萍姐之後就搵肥傑。齊人了了,就一齊搭巴士去小西灣。去到就前住運動場睇小學既比賽and探下d老師but肥傑唔係舊生so就冇得入,咁佢就係m記度等我地。我地係果度一陣,就走了了∼去到m記就食早餐,之後就見到路就行,行到唔知去佐邊度so就搭車去肥傑屋企玩。去度果度就先參觀then就玩佢部電腦and打枕頭大戰。玩到肚餓了,我就同肥傑一齊煮野食∼我地邊玩邊煮,係度玩d野食,超kai~我玩度就黎一點就走了。
到佐夜晚,就佢佐黃大仙度食飯。係果度,食大餐and飲紅酒。飲佐幾杯,so塊面有d紅紅地and醉醉地。11點幾,就搭車返屋企。返到去,第一時間睇死亡筆記then就沖涼,訓教了了~ |
| 發表時間:2007-11-25 06:36 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | ... | 81 | »
|