cursorshelp
球球網誌
HALO~!!!
   禾係梨地最愛滴球球仔牙!!
記得多d上黎牙,咁樣可以令到禾有打BLOG既樂趣嫁~
Zhoikau
暱稱: KAI球
性別: 男
國家: 香港
地區: 東區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
每月文章
最新文章
玩kai了
悶悶呆家
見番小如
100問"
終於打返
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
關穎琳
禾個畫板
張曉彤(小彤)
蔡曉婷
日誌統計
文章總數: 241
留言總數: 126
今日人氣: 15
累積人氣: 5661
2007 年 11 月 15 日  星期四   晴天


~最後一次練跑~ 分類: 未分類

今日上堂,先默英文先then就要默中文了了∼放學,我地就留低練跑了了。呀sir話要保留實力so我地就冇咩點跑過∼我地練到5點到就走人了,呀sir叫我地早d休息but d功課咁多,點早d休息呀~我對腳仲痛呀,聽日點跑呀>??

發表時間:2007-11-16 07:29 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 11 月 14 日  星期三   晴天


~整襯對腳~ 分類: 未分類

今日午膳被人叫佐去聽咩環校跑旽簡報會,搞到我冇得玩∼= ="到佐放學,我本來要打波的,so就同陳錫永講聲話要練環校跑,講完我就出佐去同高佬佢地跑了了,第一棒要我跑,我最憎跑第一棒嫁啦but成績都ok,上次跑2min10秒,今次就跑1min40秒有進步but有進步既代價就係-受傷。我對腳d肌肉拉得好緊呀,勁痛∼之後就冇跑了了,就走佐去打波了了∼打到6點幾就返屋企,返到屋企就即告狂做功課,做完就溫默書,聽日要背默英文同中文呀,點溫呀大佬>??到佐訓教,我都一路訓,一路溫,我係唔係勁勤力>??

發表時間:2007-11-15 10:54 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 11 月 13 日  星期二   晴天


~練跑了了~ 分類: 未分類

今日,放學就留低練跑了了。我地先自己慢and有d係度被人追打。到佐呀sir黎,我地就跑佐一陣,呀sir又走佐,我地又玩過,到佐呀sir又黎,我地又跑過。到佐5點幾,我地就走了,我地仲屈呀sir請飲野。我地去佐ok飲野,飲佐呀sir60幾蚊,哈哈∼之後我仲請埋戴景淵去7仔食野了了,食完就返屋企了了∼

發表時間:2007-11-15 10:40 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]