| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 11 月 20 日 星期二  |
2007 年 11 月 17 日 星期六  |
| ~腳>??慘~ |
分類: 未分類 |
慘慘慘
一起身,就feel到隻腳點到張被so就痛了了
12點起身就做功課
做都3點幾feel到有d眼訓so就訓教了
訓到4點幾
就起身打機了了
打到去6點幾就出門口去姑姐屋企食飯
出街>>隻腳一定會點到好多野啦
so
我就坐定定
廢時點到條褲
or
其他野
走果陣時姑丈揸車送我返屋企了了
返到去就沖涼了了
又係對腳最痛苦既時候
|
| 發表時間:2007-11-18 04:33 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 11 月 16 日 星期五  |
| ~抄佐車~ |
分類: 未分類 |
今日係環校跑既大日子,我都係其中之一既隊員。一到3點,我地就去佐更衣室度換衫了了,換完就到禮堂聽d野and做熱身,聽完就出去慢跑一個圈,我地都冇跑了了,一陣冇哂氣咪大檸樂∼一出度去勁多人,搞到我都勁緊張。我就走到自己個位度坐低靜一靜,比自己一個清晰既頭腦。就黎到我喇,咁我就企起身,鬆一鬆手and腳。見到黃傑鵬了so咁我就出去,一拎到棒,我就狂衝,衝到去海濱果度,冇減過速就轉灣了了so一失平衡,向右抄佐車了,咁我就即刻用右手撐住,隻腳and手同地下擦住就轉灣,果陣時feel唔到痛and冇理過個傷口就用隻右手借力,將自己彈出去,就係咁樣先跑過佐前面果2個人到第2個圈,隻腳已經跑唔到好快了so就要頂硬上,就到交棒就大叫,因為咁樣可以會激發意志,跑得快d的。一交佐棒,我就返去拎支水,果陣,個勁暈呀,我休息佐一陣,就去醫療區度洗傷口。一坐低,個頭又勁痛。我見佢地幫我洗果d棉花勁多血,then我就睇下個傷口∼唔止一個呀,擦傷佐4部份呀~最傷果度係係(失頭)度。有一個係度幫我包傷口果陣時,佢竟然係度玩我個傷口,真係被佢吹漲∼之後就換埋衫and拎書包就走了,but個傷口,點到d野就勁痛。返到屋企,就沖涼。個傷口一點到水,就勁痛了了,痛到我大叫呀then我就訓係度沖and搵野抬住果隻腳。
好頭痛呀∼!!xdd" |
| 發表時間:2007-11-18 04:23 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | ... | 81 | »
|