cursorshelp
球球網誌
HALO~!!!
   禾係梨地最愛滴球球仔牙!!
記得多d上黎牙,咁樣可以令到禾有打BLOG既樂趣嫁~
Zhoikau
暱稱: KAI球
性別: 男
國家: 香港
地區: 東區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
每月文章
最新文章
玩kai了
悶悶呆家
見番小如
100問"
終於打返
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
關穎琳
禾個畫板
張曉彤(小彤)
蔡曉婷
日誌統計
文章總數: 241
留言總數: 126
今日人氣: 3
累積人氣: 5630
2007 年 11 月 20 日  星期二   晴天


遲d打返 分類: 未分類

咁多位~我有d唔舒服,遲d先打返~唔好意思~

發表時間:2007-11-20 09:25 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 11 月 17 日  星期六   晴天


~腳>??慘~ 分類: 未分類

慘慘慘

一起身,就feel到隻腳點到張被so就痛了了

12點起身就做功課

做都3點幾feel到有d眼訓so就訓教了

訓到4點幾

就起身打機了了

打到去6點幾就出門口去姑姐屋企食飯

出街>>隻腳一定會點到好多野啦

so

我就坐定定

廢時點到條褲

or

其他野

走果陣時姑丈揸車送我返屋企了了

返到去就沖涼了了

又係對腳最痛苦既時候

 

 

發表時間:2007-11-18 04:33 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 11 月 16 日  星期五   晴天


~抄佐車~ 分類: 未分類

今日係環校跑既大日子,我都係其中之一既隊員。一到3點,我地就去佐更衣室度換衫了了,換完就到禮堂聽d野and做熱身,聽完就出去慢跑一個圈,我地都冇跑了了,一陣冇哂氣咪大檸樂∼一出度去勁多人,搞到我都勁緊張。我就走到自己個位度坐低靜一靜,比自己一個清晰既頭腦。就黎到我喇,咁我就企起身,鬆一鬆手and腳。見到黃傑鵬了so咁我就出去,一拎到棒,我就狂衝,衝到去海濱果度,冇減過速就轉灣了了so一失平衡,向右抄佐車了,咁我就即刻用右手撐住,隻腳and手同地下擦住就轉灣,果陣時feel唔到痛and冇理過個傷口就用隻右手借力,將自己彈出去,就係咁樣先跑過佐前面果2個人到第2個圈,隻腳已經跑唔到好快了so就要頂硬上,就到交棒就大叫,因為咁樣可以會激發意志,跑得快d的。一交佐棒,我就返去拎支水,果陣,個勁暈呀,我休息佐一陣,就去醫療區度洗傷口。一坐低,個頭又勁痛。我見佢地幫我洗果d棉花勁多血,then我就睇下個傷口∼唔止一個呀,擦傷佐4部份呀~最傷果度係係(失頭)度。有一個係度幫我包傷口果陣時,佢竟然係度玩我個傷口,真係被佢吹漲∼之後就換埋衫and拎書包就走了,but個傷口,點到d野就勁痛。返到屋企,就沖涼。個傷口一點到水,就勁痛了了,痛到我大叫呀then我就訓係度沖and搵野抬住果隻腳。

                                                    

                                                                                                            好頭痛呀∼!!xdd"

發表時間:2007-11-18 04:23 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]