| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 3 月 16 日 星期日  |
| 星期6 |
分類: 未分類 |
今日自己一個係屋企,
so自己煮野食...勁豐富牙
有腸仔、煎旦、麵and雞扒
but最後就慘了了...要洗返去...好慘牙(咁老媽日日洗咁多,辛苦哂了了)
之後就邊打機,做功課and睇電視,有only you超搞gag
旦散and萍姑話黎...過佐一陣我就叫佢地唔好黎
我怕怕屋企人黎
估唔到佢地係2點幾就返黎
好彩叫佢地唔好黎姐
如果唔係就.............XD喇
之後努力咁做功課,then就睇天使街
之後就去佐同周周打波
打到5點幾就返屋企打機、洗白白and溫下英文默豬~
|
| 發表時間:2008-03-16 08:27 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 3 月 16 日 星期日  |
| 行書局 |
分類: 未分類 |
今日朝早返去數學班,勁悶,捱佐個幾鐘就走人了了。之後就返屋企換衫、執look跟住食埋野就去太古,同簡翠京成班人去書局買書了了。係果度行行下,見到補習牙sir(虧sir)同草姐佢地。係果度悶足一個鐘,見咁多人睇天使街so我都買番本1黎開始睇了了~之後返屋企狂睇~ |
| 發表時間:2008-03-16 12:15 AM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 3 月 14 日 星期五  |
| 歌唱比賽 |
分類: 未分類 |
今日係歌唱比賽,
SO下午就唔洗上堂
勁開心牙XDD
係朝早,
連續2堂數學勁爆悶~~~
捱得幾辛苦牙
一打鐘成個人得鬆哂
到佐歌唱比賽
..........
OK啦
有D都幾搞GAG
到佐放學
就留低學吹口琴
but李安妮勁忙,搞到我識佐仔女牙
幾索下坡......搞到我有d流口水xdd"
我就係1樓教員室度等MISS LEE
佢都係出面等老師,我見佢驚都自言自語
之後佢走佐過黎
叫我幫佢叫個老師出黎,個老師未出黎
咁我地就係返傾下計,等佢冇咁驚
原來佢係被人收佐部電話
佢就驚驚.......了解....
之後大梁出黎,同佐佢去校務室打比家長
到佐冇野
我地係小食部到撞到,佢走佐過黎
話佢記2個缺點就冇野.then我講佐一下(哦)
就走了.....好似串佐d
我係唔係應該同佢傾多d>???
|
| 發表時間:2008-03-14 06:03 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | ... | 81 | »
|