| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 1 月 28 日 星期一  |
| 撞到...... |
分類: 未分類 |
TODAY,我一起身就做埋未做完既功課。係唔係好乖呢>??之後就打機AND睇下宜家個QOOZA∼玩佐一陣,就熄機睇電視,到佐牙媽出佐去買餸,我就出佐去走廊食支煙,我食佐幾啖,我細佬冇端端走佐出黎SO我就即刻掟走佐,真係浪費∼
5點幾,就帶我細佬去天悅剪頭髮,係果度就見到杜宜景、吳雪盈、劉家禎佢地,果陣我食緊支煙,佢地就走佐過黎傾佐陣就走。THEN返屋企果陣時,就食多支。宜家仲有成十支煙牙,食完就要戒煙喇我~!!
|
| 發表時間:2008-01-28 08:08 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 1 月 27 日 星期日  |
| ~家長日~ |
分類: 未分類 |
我打返喇∼!!
今日係家長日,但我心情都冇咩點緊張了了。因為我係屋企同學校都做就唔好so就知會死緊。係琴日,我家姐爆佐我食煙d野比我老豆佢地知so...好彩老豆冇講出黎姐∼曲菁壽話我成日上堂發夢,(其實我係聽緊嫁)之後問我老豆我係唔係成日出街and問我係唔係多數都同d女仔出既,我都o哂嘴囉。見完家長,就去佐拎返之前被人收佐既野。係等緊既過程,林俊嘉問(牙塏球,你介唔介意拎張成績表出黎被我睇下呢>??)邊有得介意so就拎佐出黎but講果d都係我想到既。就係(比多d心機讀書喇,唔係你升唔到班嫁喇,你咁既成績,只要樣樣升多少少就升到班嫁喇,你真係要比d心機)唉∼家長日,真係......XDD" |
| 發表時間:2008-01-28 10:39 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 1 月 4 日 星期五  |
| 捨棄 |
分類: 未分類 |
事件名稱:捨棄
時間:下午約4點
地點:去炮台山地鐵既行人天橋
人物:得我自己一個
對像:妳
今日放學,正想去7仔but被我撞到妳,我就唯有返屋企。就係行去地鐵既天橋,就想起妳but忽然想返起一d事,就令我對你既feel完全冇哂。就係我搭地鐵既時間,我點都令唔到我自己對你有返feel。我唯有選擇捨棄,我把你既全部野,係我個腦(永久刪除)。係msn,我會封鎖加上刪除。雖然你係我個腦度,仲有殘餘既記憶。見到你,係我個心裹,有一條冇法拔出黎既刺。宜家我心情仲好亂,仲有d想喊but我要忍住。我心裹流緊好多淚水,我希望我心裹面既眼淚可以把我心中果條刺溶化。
係我個腦裹面,仲有妳既殘餘既記憶,我係絕對唔會鍾意另一個女仔嫁~ |
| 發表時間:2008-01-04 10:16 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | ... | 81 | »
|