今日小息打波波,我就打佐一陣就冇打。到佐午膳,我就即刻落佐去打波,我地就係度鬥波,我就屈哂高,搶哂佢地d高波。跟住李倩婷走佐落黎睇我地打波then佢又打埋一份,仲同我一隊,打打下。旦散冇端端落佐黎,咁岩個波射唔中,旦散就唔知被邊個射中佐個頭頭。之後我地被佐李倩婷開波,叫佢自己射,唔洗比我地and叫埋其他人唔好搞佢,仲同佢地講,佢射唔入大家一齊笑佢了了。結果,佢都係射唔入so就狂被我地係度笑。打下又打下,我地又被李倩婷佢開,我就走埋佐一邊。同示意叫佢傳比我,佢傳佐比我了,我想走籃嫁BUT被人阻住哂SO就向住個籃射,BUT勁附碌咁入佐一個3分既穿針。佢地睇到O哂,我都有D無奈。打佐鐘,我地即刻去買野飲,見到朗朗係果度,佢攞住排朱古力,叫我幫手食。我話唔要BUT佢都叫我食THE佢就餵佐我食幾格。佢身邊D女仔就係度話(好SWEET呀∼!!!)我同朗朗都O哂了了~
|