| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 12 月 23 日 星期日  |
| ~悶悶悶~ |
分類: 未分類 |
今日訓唔著,8點幾就起佐身了了。一起身就UP返琴日同MANDY同呀DON既相UP上黎個相簿,跟住就打機、同人傾MSN,電視又冇野岩睇SO好悶牙~!!
唯有聽歌歌∼聽牙DON同MANDY果D歌歌,好好聽呀∼
BUT我都係鍾意聽佢地之前D合唱多D~!!!!
|
| 發表時間:2007-12-23 07:03 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 12 月 22 日 星期六  |
| DON&MANDY |
分類: 未分類 |
今日,去佐個聖誕派對,佢話有英皇神秘家賓,我就係琴日睇英皇個網站,就知道今日MANDY同DON佢地會黎。我係果度睇表演AND食野,一直到2點,佢地2個黎佐了了。我係第一個同呀DON一齊影相嫁SO好HAPPY,MANDY佢左邊牙肉發炎有D腫AND痛痛地牙,真係慘∼睇下: 
我拎佐MANDY果張新碟,我想要埋呀DON果張嫁BUT一人得一張SO.....
佢地仲係果張碟上簽埋名了了
係我個相簿最後果張相,係同MANDY影嫁,佢先個頭靠落我個頭THEN我就靠返落去,好開心呀~
我個相簿:http://photo.qooza.hk/Zhoikau |
| 發表時間:2007-12-23 10:32 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 12 月 19 日 星期三  |
| ∼又打波∼ |
分類: 未分類 |
今日2點幾,旦散佢地叫我出黎。咁鬼早,我仲打緊機,竟然叫我出黎。我就話(得得得,就怏出,4點就出黎喇88)
then就再打機,打到悶佐就聽歌歌。一直去到3點幾,就去搞一搞個樣,換埋衫but係哩個時候,旦散同周周佢地狂打電話吹我。搞到我就即刻熜電腦出黎,係果度勁Q凍我只係著佐條沙灘褲AND一件短就既粉紅色衫出黎SO勁凍BUT打多陣就冇咁凍了了。旦散又走了,佢地係度狂話要鬥波BUT我對腳痛SO就唔鬥了~ |
| 發表時間:2007-12-19 07:23 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | ... | 81 | »
|