| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 3 月 27 日 星期四  |
| ~好遲先訓~ |
分類: 未分類 |
零晨,
係度同係msn&玩GTA
本來係同張曉彤佢傾緊
BUT佢牙媽叫佢熄機
THEN佢話有咩SMS傾
BUT我唔記得佐佢電話
AND我又轉佐手提號碼
SO就冇傾了了
之後就同萍姑傾MSN
萍姑話我唔係球球
之後佢問我D問題
我全部答岩哂
BUT佢都係唔信
O哂嘴
之後就同佐我果班D人傾
傾佐2點幾
佢地都逐個逐個咁OFF
SO我就玩佐陣GTA
玩到悶悶地
就訓係度發白夢&用部電話黎聽歌
到佐4點幾先訓
訓到朝早11點
1點食LUNCH
THEN就返自己屋企
係度玩返傑仔江湖
一齊玩啦~
我係副站長,管理9級,係官府,又開佐個門派做佐掌門
到佐6點幾,就返番去北角度住
今晚都4點先訓了
邊個可以陪我傾>??
|
| 發表時間:2008-03-27 07:52 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 3 月 26 日 星期三  |
| ~作反了~ |
分類: 未分類 |
哈哈~
今日零晨5點幾起佐身了,
因為我d屋企人去佐(新嫁坡)
我既證件過佐期yo~
得返我同家姐係屋企
6點度,
我就起身玩電腦了了
一直玩牙玩,
勁high
之後三叔打比我同家姐,
話夜晚同我地出去食自助餐ha∼
5點幾,就換衫jack頭出門口
去佐灣仔果個六國酒店,
係果d高級既地方,
平時成個飛仔既我,
突然變到一個好有文化既人
冇講個粗口∼勁∼
動作好斯文∼哈∼
見到前面枱有個拎女
見佢搞緊電話
so
就用藍牙搜尋佢,
ha∼被我搜尋到了,
send佐個sms比佢,
but佢好似唔好知道係我send比佢>3<”
宜家我就係住係北角了了∼ |
| 發表時間:2008-03-26 11:50 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 3 月 20 日 星期四  |
| 唔記得佐要補習 |
分類: 未分類 |
今日成日掛住玩0408
一起身就玩,
咩都冇做
功課冇點過
到佐6點,
同老婆豬係度狂傾
搞到唔記得佐要補習了了~ |
| 發表時間:2008-03-21 02:04 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | ... | 81 | »
|