| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 2 月 16 日 星期六  |
| 同周周打波 |
分類: 未分類 |
今日下午,同佐周周打波AND打打下波,琴日旦散話黎,宜家又唔黎。佢仲話叫我食枝煙佢就黎,(個球場係佢屋企下面SO佢就睇到)我食完成枝,佢都唔落黎,被佢放飛機=="
咁就冇理佢,同周周打波波了了~打到5點就返屋企打機了了~!!!
|
| 發表時間:2008-02-16 05:59 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 2 月 15 日 星期五  |
| 唔洗被Rayman折磨 |
分類: 未分類 |
今日放學,就自動上佐7樓,被Rayman問書。去佐4點30到,PASS佐SO我就走得了了。我同牙媽講話6點幾先放,我見佐咁早SO就去佐旦散樓下度玩,點知係商場見佐1D梁錦XSO就一齊係果度。食煙AND叫佐旦散落黎玩,唔經唔覺就食佐5/6枝,死人旦散唔叫停我,搞到我包煙我返十枝~ |
| 發表時間:2008-02-16 05:55 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 2 月 6 日 星期三  |
~見到洪卓立~  |
分類: 未分類 |
今日係豬年既最後一日,我成家就去佐黃大仙牙嫲屋企食飯。我家姐話黃大仙龍翔中心有野睇,仲話洪卓立會去,我即時就話要去了了。
「領匯狂歡倒數迎金鼠」,詳情如下:
日期/ 時間: 2月6日 (年三十) 9:00pm-0:30am
地點: 龍翔中心
名人嘉賓: 蔡卓妍、李司棋、泳兒、關智斌、鄭希怡、洪卓立、鍾舒漫、鄧健泓、「老夫子」作者王澤(Ⅱ)及成都木偶高手吳錚
有咁多明人去,超開心牙∼我同家姐佢地食完飯就即刻去了了,早佐勁多。到佐開始既時間,果條李司棋佔佐勁多時間跟住就係木偶表演,等到我發火,想走嫁喇but為佐見洪卓立so就等等等。到佐歌星唱歌喇,第一果個係鄧健泓then關智斌之後泳兒。泳兒果陣時,我就去佐後面睇洪卓立,佢果陣時做緊專訪牙,好勁牙∼之後就到洪卓立唱歌喇,立立d粉絲多過關智斌牙,好勁牙牙∼係果陣我地成班粉絲一齊叫(洪卓立..洪卓立..洪卓立........)到唱果陣,我地就勁大聲咁叫歌牙,到唱完,我就要走了,我仲想睇埋佢玩既game。之後果d蔡卓妍、鄭希怡、鍾舒漫睇唔睇到冇關係了了~ |
| 發表時間:2008-02-08 03:02 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | ... | 81 | »
|