cursorshelp
球球網誌
HALO~!!!
   禾係梨地最愛滴球球仔牙!!
記得多d上黎牙,咁樣可以令到禾有打BLOG既樂趣嫁~
Zhoikau
暱稱: KAI球
性別: 男
國家: 香港
地區: 東區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
每月文章
最新文章
玩kai了
悶悶呆家
見番小如
100問"
終於打返
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
關穎琳
禾個畫板
張曉彤(小彤)
蔡曉婷
日誌統計
文章總數: 241
留言總數: 126
今日人氣: 5
累積人氣: 5651
2007 年 10 月 4 日  星期四   晴天


第一次上7樓(4樓) 分類: 未分類

今日,第一堂去佐7樓小禮堂度買課外書,果度勁Q多書呀。果度D科幻小說同關於三國時代既書了,我買佐2本書,一本係科幻,另一本就係三國既。科幻果本叫(逆轉命運之輪)THEN另一本書就叫(三國英雄大PK)最衰我帶得二百幾蚊度黎,一百係買書,另外果一百係用黎入百達通的。我買佐果2本一共104BUT有拆扣SO就係88.4。得返果十幾蚊都唔知買得咩。如果我有錢的話,一定買多幾本呀∼!!午膳,食完飯就上去4樓度,果度差唔多全部都係我果班,是因為我地唔記得帶人文FILESO今日就要上去。係果度勁悶呀∼!!我勁想睇果2本書呀。放學,我同傑傑係度等高佬,我地等佐高佬勁來,佢一黎到,就話比我地聽咩原因。原本係佢果個班主任既問題了了,佢個班主任真係勁串呀。我地就去佐搭地鐵,我地去搭電梯,佢地係度講佢地上去D野比我聽,勁搞笑了了。原本高佬咁冇膽的,佢上年就係格電梯度,佢想按關門BUT佢按佐電梯裹面既通話器,佢驚到彈佐出電梯。笑到我肚痛了了,之後我地入佐電梯,我地一關門,有個呀婆想入黎SO我地就即刻按住格電梯。佢一入到黎,就係度狂唔該我地,跟住佢又問我地有冇返教會,佢又係度宣傳,之後佢仲派埋張傳單黎,我地拎佐之後,等佢行開THEN就扔佐落垃圾桶度。跟住就上車,我地係度吹水,之後搭去柴灣THEN就搭返番黎了了~

發表時間:2007-10-04 09:32 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 10 月 3 日  星期三   陰天


~食雪糕~ 分類: 未分類

今日,係午膳我好乖傑呀,我係度做功課becaus我度屋企要打機呀∼哈哈!!做完了,就開始KAI起黎了了。到佐放學,我同肥中AND傑傑去佐和富度買雪糕,我地係果度,一路食,一路同果個雪糕姐姐係度講笑了,哈哈!!THEN就同傑傑一齊搭巴士番屋企呀,去到總站,我地睇到旦散係出面,佢見到我地又係度淫笑。5點幾,我就去補習了了,今日係我第一日去補習BUT我見到1A班果個姣婆,頂佢個肺喔,姣到呀嫖都唔認得呀。7點幾,我去了,我竟然見到老陳呀,我地傾佐2句就走了~

發表時間:2007-10-03 09:50 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 10 月 2 日  星期二   晴天


~再次返學~ 分類: 未分類

今日又再度中學,我以為有好多功課要交but原來我做咁多中,有好多都唔係今日交。早知我就唔洗做得咁辛苦啦啦~今日午膳,果個餐勁Q難食,果D吞拿魚勁似屎咁,果D咩粉又冇味SO我就唔食了了THEN就落小食部度買佐碗麵食了了。之後放學,同傑傑搭巴士,到佐太古,我地就落車BECAUES我陪傑傑去買樂器。THEN我就自己一個度屋企BUT去佐耀東邨某條樓梯,竟然見到佢同旦散佢地,我扮睇唔到BUT我見到旦散佢係到淫笑。我走過佐佢地,D流佐2滴冷汗了。今次,真係多得傑傑了了∼

發表時間:2007-10-03 09:39 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]