| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 9 月 25 日 星期二  |
| ~中秋節~ |
分類: 未分類 |
今日係中秋節but都係要返中學。午膳時間,我係度同d女傑玩到kai哂。玩到冇野玩,d女仔拎d水樽黎掟落我條野度,好彩有幾個男傑見到so佢地就黎幫手so我地就同d女仔死過了了。放學,又同傑傑一齊搭地鐵了了,返到屋企,淋一淋個身then就去佐呀嫲度,係果度先玩幾個月大既bb表弟and表妹。個表弟勁易喊呀but個表妹佢狂同你傾計,但我都唔識聽佢dBB話。之後,食飯。食完就去公園度玩蠟(足),我點佐5至6枝就唔點so擺係度黎照明。Then我就食薯片之類果dbut有條油走埋黎話唔玩就唔該整熄佐佢。佢都kaikai地既,我又唔係煲蠟,佢又理咩2Q呀。佢都KAI嫁SO我就唔Q理佢唔整熄D蠟(足)呀,佢吹得我脹呀。佢見到我咁,佢都唔理我了了∼之後就食野,食完就去馬桶洗手AND洗面THEN就BUY佐枝雪條黎食。等到D蠟(足)燒完,就去返呀嫲屋企了了。係果度食月餅AND水果,之後班大人係就吹水,我就係度訓教。
|
| 發表時間:2007-09-26 03:52 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 9 月 24 日 星期一  |
| 今個星期既第一天 |
分類: 未分類 |
今日早d起身返中學,返到去我地成班係度狂抄功課了。到佐上堂,個老師係度勁話人,話到kai哂。到佐小息,傑傑佢又....午膳,我就做埋暑期作業,做完就同傑傑and高佬果班人係度kai下kai下。到佐第9節,我地就要去睇學生會選舉,佢地先好似曾陰權同梁家傑咁串下對方,有時串得勁搞笑呀,我地成班都係度狂拍手了。放學,我同傑傑搭地鐵返屋企,去到筲箕灣地鐵站對出果條大馬路果度見到張曉彤了了,我地打佐聲招呼就各有各有了~ |
| 發表時間:2007-09-24 09:34 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 9 月 23 日 星期日  |
| 中佐波膽 |
分類: 未分類 |
今日,被我老豆and老媽既kai聲嘈醒佐。原本我老豆中佐萬幾蚊既波膽∼咁又難怪佢地咁kai既,我老豆佢拎完錢就我地4兄弟姐妹一人100蚊。之後就叫埋姨媽姑姐三姑六婆去飲茶,飲完就去周圍行下。我地先行商場but冇野睇中心水then就去了食龜苓膏。跟住就去佐深水步就行,我老豆and老媽坐姑姐車去睇傢私so我就同呀妹係果度行街。我地去佐鴨寮街就行,d野我就睇中but都係冇買。果度d街邊小食勁好食,尤其是係果d臭豆腐5蚊一個,真係超級勁好食呀。我知道少食多滋味,多食壞肚皮哩個道理so就買了一個。我呀妹真係唔識野,咁好食都唔要。真係唉∼then就去佐姑姐屋企食9大鬼了。∼ |
| 發表時間:2007-09-23 11:00 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | ... | 81 | »
|