| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 5 月 9 日 星期五  |
哈哈,乎打返喇  |
分類: 未分類 |
HI冇打巧來,有冇掛住我>??
最近巧悶牙,冇野做
今日係學校
吾G英文要默豬
跟住被人SM
囧,都吾G會唔會肥佬
如果肥既話要抄廿次牙
驚驚添∼
前2日被人斬佐刀∼慘∼
巧彩只係細妯條痕
哈,琴晚被我同D FD見到果條友
仲吾到我報仇,嗯嗯~
|
| 發表時間:2008-05-09 06:30 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 5 月 1 日 星期四  |
唔巧再逼禾  |
分類: 未分類 |
巧來冇打,sorry
唉∼放假就成日係度玩電腦
冇出過街
屌∼宜家夜晚巧難先玩到電腦喇
我條老豆一返黎就霸尻住哂
佢宜家狂針對我囉
佢返黎果陣我用緊電腦既
條油就會熄佐上網果個野
跟住我望尻住佢咁去開返
佢就走過黎睇住我用電腦
仆佢個街,我唔Q用
咁就好似D飛仔咁行開
屌∼洗唔洗咁遛我牙大佬
係唔係又想搞到我又食返煙牙仆街
之前都係你地逼我嫁
你唔想我食(糖)既話
就唔巧迺我
聽日我老豆唔洗返工
仆街,我唔咁早返屋企
去飲下酒,去下網吧巧過∼ |
| 發表時間:2008-05-01 06:36 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 派普通話 |
分類: 未分類 |
今日派普通話派
我如佐肥佬
但我竟然拎最勁既分數
最勁既分數唔係最高分
宜家岩岩好合格
50/100
哈合格佐
巧開心牙~
返到屋企
玩幻影,
肥傑佢串人跟住被人點穴、被人串
之後我就用官令囧佢地
so
個江湖就平靜返了~ |
| 發表時間:2008-04-25 08:53 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | ... | 81 | »
|