| «‹ January 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2008 年 7 月 3 日 星期四  |
可以返學喇  |
分類: 未分類 |
哈∼金日終於可以返學喇
但都係返得果2粒鐘
放學就同肥傑
諗住去小宏宏屋企玩巨商嫁
小宏宏係7仔買既點數吾見佐
之後就第3次跑返去學校
睇下有冇夾佐係本圖書度
但係佢去佐之後
就冇再返過黎了
之後同肥傑聽個電話2為係石子
點知係2條豬扒
跟住度返屋企打機機了~
|
| 發表時間:2008-07-03 09:28 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 7 月 2 日 星期三  |
終於出街  |
分類: 未分類 |
金日起身打機
打機再打
打到去3點幾
就熄機了
之後悶悶地
就CALL周周出黎打波喇
嗯"放咁多日假
第一次出街牙
係度狂射籃之後就係度 ONE on ONE
打度6點就返屋企沖涼
THEN就再打機了~!!!
|
| 發表時間:2008-07-03 09:21 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 7 月 2 日 星期三  |
~打機日子~  |
分類: 未分類 |
唉,宜家吾洗點返學
勁悶,係屋企就係打機
大熱天時
又吾想出街
到佐暑假真係死得了
禾就係變成一個隱閉青年喇
為佐係暑假吾洗咁悶
SO遲D係論壇度開個
(暑期約會區)大家吾巧誤會
吾係男女2個果種牙
係禾地成班人
一齊出黎行街、玩果D∼
遲D一齊出黎玩啦
打住咁多先喇
Bye Bye~ |
| 發表時間:2008-07-02 11:49 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | ... | 81 | »
|