| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 6 月 13 日 星期五  |
哈,又一日  |
分類: 未分類 |
哈佬!!
禾要家打得喇
有冇掛住禾叻>??
今次考試都ok2嫁
so禾就應該吾洗留級既
但都有D驚驚牙~!!
宜家玩返巨商
之後個AC被人刪佐
SO要再玩過
有冇人玩牙>?
一齊玩喇~!!
嗯""
禾6月22生日喇
話佐會去BBQ同遊水水嫁
梨地黎到就黎玩啦~!!
|
| 發表時間:2008-06-13 11:00 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 5 月 25 日 星期日  |
2008 年 5 月 23 日 星期五  |
2008-05-23  |
分類: 未分類 |
金日起身
FEEL到勁累
SO就訓多陣
都吾G宜家點解
比起之前係訓得多佐嫁啦
仲眼訓過訓得少既∼KAI KAI地滴球球
返到學校又冇野做
係度勁玩野
聖經堂要默豬
禾都冇溫自己作D野落去
一定會肥佬*V*嗯”
放學想等埋高佬佢地
點知佢地要留低溫豬豬...慘慘囉∼!!!
SO禾就自己一個返屋企
去佐搭小巴
點知果個人又係果度
SO禾就唯有(哩)係後巷果度
等下一班車車∼唉.........
冇咩人黎睇既>??
|
| 發表時間:2008-05-23 10:50 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | ... | 81 | »
|