HALO,禾出CAMP喇,係吾係巧掛全禾呢>??禾宜家就打返禾係CAMP果度一DD既野比梨地G喇~!!!
6月20,禾地就入CAMP。係果度分房,有D都吾識嫁。之後就去佐玩野外定向,要走出去搵野。出到去,要走D小路、出路,SO有點辛苦啦,果度勁多牛牛既臭臭牙。但禾地都冇踩到,係吾係巧勁牙>??之後就返房休息,禾地就係度玩同隔尼房既女仔認識下。6點就要去食晚飯喇,同地成間房D男仔就一齊食啦,申SIR就走佐過黎,問禾地係吾係巧熟,禾地話OK熟啦,佢就問禾地可以去女仔果度食,可以搵2個過去。果陣時禾即刻舉手,之後申SIR就叫禾去,但禾就縮沙了。食完就玩GAME喇,禾地可以自由咁玩,一D球球活動。禾地玩乒乓波果陣,係度亂抽,係係度抽去人地度,禾就係門口果度,有人抽過,禾就閃開,結果粒波就打佐出街,禾同果個人就即刻閃人。夜晚就返房玩喇,禾地先同隔尼房既女仔係度吾知做咩,但都係一陣就走喇佢地。之後就係度勁玩電話。
6月21,禾地就一早起身食早餐,食完就玩整木伐,禾地就同D高年級既人一組。整完就放落水度同撐去巧巧巧深水既地方。禾地應該整鬆D繩,咁咪可以成個人落水囉。之後就去沖身食飯就走。
返黎就同人去買聽日BBQ既野~