新的開始新的. . .. .單車!?
ZoRe_Hei520
暱稱: ○Zo※Re■□希●
性別: 男
國家: 香港
地區: 大埔區
« August 2025 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
2010-10-06
今日上左堂人生課
2010-08-13
2010-08-13
2010-08-12
文章分類
全部 (55)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 55
留言總數: 399
今日人氣: 0
累積人氣: 2084
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 8 月 12 日  星期四   晴天


2010-08-12 分類: 未分類

啱啱番左黎,又會更新Blog~~

吉他就快考試,希望可以考到吾錯既成績~~

新既1個月新既境像,我係床舖跳番出黎- w - (註:吾明可以吾理)

今日又去左打波,勁人太多

見到呀小彥彥係到又大叫又被人罵話冇用有D我以往既

影子,有D感動. . . . . . 由我中一同籃球相遇之後

我同佢冇一日係離開過. . . . .. .

由我推波到E家可以有人叫我打,都算係有進步??

哈哈,暑假真係好~可以話係人生新既轉變點~

 



2010 年 5 月 11 日  星期二   晴天


2010-05-11 分類: 未分類

十日前電腦壞左

今日終於可以上番網啦我會吾同人既Blog打番CM~

今日又有班際. . . .  . . .

3人籃球,有開心都有吾開心既

開心既係我落埸打既時候係埸外既人都有幫我打氣

朋友都好落力幫我,有大叫既有笑既有罵

其實個時最想瘃既係訓係到聽住依D聲

個時可以叫做感動?大慨啦.......

即使冇得到最後勝利都比任何人開心~>.<

(咁講好似好衰仔!?)

黎緊既班排我都仲好需要你地>.<◆Yeah~Baby◆

係到講聲多謝~>.<

--------------------------此為番外篇----------------------------

係我地努力打緊既時候,有個人佢都係到比人叫緊,不過係叫佢去死!?

我好似聽到叫佢"吾死都係番企算啦你"囧!!!!

佢就我地既好佳球員--江銘希--

佢真係地球上最強既人類*超越人類!!*

竟係到我送首歌比佢,CC歌詞

http://www.youtube.com/watch?v=YKuj0-bme_4



2010 年 4 月 17 日  星期六   晴天


2010-04-17 分類: 未分類

冇打好耐,再一次吾好意思~

琴日踩單車,跟左一班好勁既老手,歐文都係高手佢都有去

踩左5粒鍾,今日訓左係到!?(勁

因為咁我就係屋企挽算. . . . . . .

一日都係到打機,比我揾到http://hk.wrs.yahoo.com/_ylt=A3xsaNIbuslLSTQBfPTwzAt.;_ylu=X3oDMTBya2NsM2FiBHNlYwNzcgRwb3MDMQRjb2xvA2hrMgR2dGlkAw--/SIG=14omkmgcr/EXP=1271597979/**http%3a//sunfc.school.hk/system/tool/portfolio/index.php%3fcharset=big5%26netroom_id=1%26tool_id=31864%26channel=campus%26tool_admin=0

哈哈,我同好多人都有,好慘冇啦啦比人放左上去

不過我冇拾過野都放左上去

大家都可以打自己個名上去,可能有人係網上同你表白!?

http://www.youtube.com/watch?v=kffacxfA7G4

E首好聽,吾知點解我覺得好點,MV仲點

http://www.youtube.com/watch?v=A36I4L31Hzc

吾知我有冇放過上黎,不過E首係我係聽過既歌之中最頂過幾首~當你Feel到自己好Dowm聽E個~

(E個有其他都好OK~)

 

 

 



2010 年 3 月 27 日  星期六   晴天


2010-03-27 分類: 未分類

開始愛上彈電結他. . . . . .  . .

好快統測,+油~

 



2010 年 3 月 10 日  星期三   晴天


2010-03-10 分類: 未分類

電腦堂ing