十日前電腦壞左
今日終於可以上番網啦我會吾同人既Blog打番CM~
今日又有班際. . . . . . .
3人籃球,有開心都有吾開心既
開心既係我落埸打既時候係埸外既人都有幫我打氣
朋友都好落力幫我,有大叫既有笑既有罵
其實個時最想瘃既係訓係到聽住依D聲
個時可以叫做感動?大慨啦.......
即使冇得到最後勝利都比任何人開心~>.<
(咁講好似好衰仔!?)
黎緊既班排我都仲好需要你地>.<◆Yeah~Baby◆
係到講聲多謝~>.<
--------------------------此為番外篇----------------------------
係我地努力打緊既時候,有個人佢都係到比人叫緊,不過係叫佢去死!?
我好似聽到叫佢"吾死都係番企算啦你"囧!!!!
佢就我地既好佳球員--江銘希--
佢真係地球上最強既人類*超越人類!!*
竟係到我送首歌比佢,CC歌詞
http://www.youtube.com/watch?v=YKuj0-bme_4 |