今日好辛苦呀,比呀尹煩又比黃石吟叫全班補習
本來都好火架啦,跟住i-leaner個呀SIR又話我冇做
我都知道自己係冇做,不過佢係罵我班同學,
話我後面個個英文名咁好聽,但係點會冇做i-leaner
大佬呀!英文名咁好聽有罪咩?
你吾好叫葉SIR,叫屎SIR啦
我見佢一直係咁罵,罵到好HIGH
雖然大家吾係太熟,不過都覺得佢地好慘
佢話天日係限期
我心中既怒火己經升到爆唒!!
不過好戲仲有好多!!
跟住本來個黃石吟補完習就要走,點知佢走個時係要叫個班主任黎
爆點黎啦!!佢話我地冇做i-leaner要我地留堂
係尼到我想回應佢一句. . . . . ... .
人地班D野關你X事呀!自己班都搞吾好去人地個班(由於太怒啦,所以要用到1個粗口代號)
自己上年2A班,個個都話佢教得吾好,所以今年比人降黎做2E班主任
我吾多信佢係咁差,但係我終於明白啦!!
相信大家可能吾多知點解,我比個例子
佢教得差,我同佢講話我吾識
佢竟可以答我"活該"
我叫佢幫我補習,佢急急腳走左!!
測得吾好又話我地吾好,你呢??吾通你冇錯咩?
|