新的開始新的. . .. .單車!?
ZoRe_Hei520
暱稱: ○Zo※Re■□希●
性別: 男
國家: 香港
地區: 大埔區
« August 2025 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
2010-10-06
今日上左堂人生課
2010-08-13
2010-08-13
2010-08-12
文章分類
全部 (55)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 55
留言總數: 399
今日人氣: 1
累積人氣: 2107
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 10 月 28 日  星期三   晴天


2009-10-28 分類: 未分類

今日好辛苦呀,比呀尹煩又比黃石吟叫全班補習

本來都好火架啦,跟住i-leaner個呀SIR又話我冇做

我都知道自己係冇做,不過佢係罵我班同學,

話我後面個個英文名咁好聽,但係點會冇做i-leaner

大佬呀!英文名咁好聽有罪咩?

你吾好叫葉SIR,叫屎SIR啦

我見佢一直係咁罵,罵到好HIGH

雖然大家吾係太熟,不過都覺得佢地好慘

佢話天日係限期

我心中既怒火己經升到爆唒!!

不過好戲仲有好多!!

跟住本來個黃石吟補完習就要走,點知佢走個時係要叫個班主任黎

爆點黎啦!!佢話我地冇做i-leaner要我地留堂

係尼到我想回應佢一句. . . .  . ... .

人地班D野關你X事呀!自己班都搞吾好去人地個班(由於太怒啦,所以要用到1個粗口代號)

自己上年2A班,個個都話佢教得吾好,所以今年比人降黎做2E班主任

我吾多信佢係咁差,但係我終於明白啦!!

相信大家可能吾多知點解,我比個例子

佢教得差,我同佢講話我吾識

佢竟可以答我"活該"

我叫佢幫我補習,佢急急腳走左!!

測得吾好又話我地吾好,你呢??吾通你冇錯咩?



2009 年 10 月 21 日  星期三   晴天


空虛既一日 分類: 未分類

今日最後既一堂比MISS潘留哂全班罵1粒鍾

平時既我一定小左佢9世啦. . .  . .

不過今日既我冇吾開心

因為係佢係個1粒鍾既"千字文論"堶

我係到唸我其實係吾係未夠做得吾夠好

我決定左要超越佢已經一個星期

不過我依然一D都冇好過,依然係一個傻仔

我同"佢"今日又度高. . . .  . .我好似有一段日子先可以高過佢,不緊要

等我!!係三個月後應該可以有成績架啦>.<

依家就開始倒數!!

 



2009-10-21 分類: 未分類

 上電腦堂ing~

今日可多好,因為比潘xx捉到我黑鞋打波

真係好想打佢= =

吾怪得大家都吾做prefect啦. . .  . ..  ..



2009 年 10 月 16 日  星期五   晴天


16/10傷心既一日 分類: 未分類

今日我已經完成咁崩潰. . . . . .. .

個人又好似想講野又講吾出口,連MISS都話我黑起塊面

我都可想同任何人溝通,直至我可以改變我

我知道我係一個好無聊又比其他男仔冇用既人

不過我希望可以將我可以做到既事都做唒去,可能我依然會輸比佢,

不過起碼我可話比我自己知我已經DO MY BEST!

E家我亦都知道,我要點做, , ,  , , ,

超越佢!我要用畢生既時間完成E一件事

只要可以既我都可以放棄其他野

金錢,娛樂..................

即使尼件事並非真相,不過我都希望我可以改變

我希望我可以係我完成目標後吾會再係無聊又冇用既男仔

今日!特訓就要開始.........

 



2009 年 10 月 13 日  星期二   晴天


wing姐生日快樂 分類: 未分類

wing姐生日快樂