新的開始新的. . .. .單車!?
ZoRe_Hei520
暱稱: ○Zo※Re■□希●
性別: 男
國家: 香港
地區: 大埔區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-10-06
今日上左堂人生課
2010-08-13
2010-08-13
2010-08-12
文章分類
全部 (55)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 55
留言總數: 399
今日人氣: 0
累積人氣: 2085
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 3 月 1 日  星期一   晴天


2010-03-01 分類: 未分類

隻眼冇啦啦好紅~係微思血管爆左>.<

多謝大家既關心,好快就會冇事架啦

今日開始就要留係課室溫習啦

E排對釣魚同踩單車好有興趣,有經驗既都可以教授下?

人氣就過1000啦,多謝大家咁耐以黎既CM同支持~

見到大家都好努力去完成自己既目標,我一定支持你地

大家+油,E個我大佬佢都幫大家打氣既!

送下歌比大家. . . . . . . .  .

今次都係好日本既歌

ナガレボシ:

http://www.youtube.com/watch?v=OjKBC5FoBqk

Let Me Be With You - Round Table feat. Nino:

http://www.youtube.com/watch?v=0UBgYLjTERs&NR=1

 

 



2010 年 2 月 28 日  星期日   晴天


2010-02-28 分類: 未分類

啱啱禁錯左,又要重寫=口=

因為要讀書,所以少打左QZOOA

電腦都漸漸變成左屋企既古董......

今日天氣係5日黎最好既1日>.<

陣間就踩下單車,吸下維他命C

 



2010 年 2 月 17 日  星期三   晴天


2010-02-17 分類: 未分類

由吾知幾時開始,吾記得左有QZOOA要打E回事啦

到左新年假都唸住打吓

不過吾知係可係今年既冬風好似黎得特別勁

D手手腳腳都凍到可多想洛床,哈哈

仲有2日就放完,都係時候洛下床啦

今日之後會打番QZOOA架啦~

 

 



2010 年 1 月 17 日  星期日   晴天


2010-01-17 分類: 未分類

嘩,今日真係好悶呀~

琴日打完波就冇做過咩,係屋企冇野做

天日又同人地去打波,不過比較想Sleep多D

哈哈

今日係咁多啦~

比首好歌你地>.<

呢首吾係好歌,不過打波聽吾錯~

http://www.youtube.com/watch?v=PH4JPgVD2SM&feature=fvst

呢個吾錯,rap

http://www.youtube.com/watch?v=PsO6ZnUZI0g&feature=channel



2010 年 1 月 14 日  星期四   晴天


2010-01-14 分類: 未分類

Sorry咁多位,E排好忙冇打過QZooA

不過我係大家既QZooA都打左CM

希望大家吾好嬲啦,今日已經考左4日試啦

各科吾錯,如冇意外有3科抄啦

今日同班FD放左學佢地話閒去廣福,哈哈

我今日心情大好,就陪佢地洛左去啦~

我地走過陣有經過吐露港

之後去左打波

一日完畢!