我好想睇戲牙....
12-6-2008 會出一套戲
係獅子.女巫.魔衣櫥既續集~《魔幻王國:卡斯柏王子》
應該幾好睇
聽人地講話好似有多集...
只係未拍成電影...(但應該出左書)(我諗)
我一定唔會睇一本好厚既書....(即使我好想知D劇情)
因為我見到已經唔開胃la....
仲邊有心機睇丫
係白痴先睇一本好厚既書架炸....(我當然唔係la)
我死都去等佢出左電影先去......(閱讀全文)