近派plan左好多活動....
4月幾去FD屋企玩Wii &勁舞(好期待)
4月幾(考完試)去MK(with fd ..)要買3 HEHE^^
5月幾(星六)去唱K(要着得靚靚地)(我姊妹生日...不得不去)
7月5日(星六)又去唱K(我生日)(要着得好靚(HEHE^^)
7月幾(暑假)去BBQ...(WITH FD)玩水戰(諗起都HAPPY)
again...7月幾去海洋公園(我想夏水禮去)hehe...
復......(閱讀全文)