今日真係激X...............
條死人Rachel Wong狂話我X!!!!
咁我咪打佢lo!!!!!!!!!!!!!!!!!
係佢衰先gar!!做咩搞到好似我係衰人咁姐?!!!!!!!!
佢俾人打唔夠咩?!!!真係唔明點解依家d人有d咁o既興趣~(中意俾人打都有.......)
佢去死la!!!!!!!!!!!!
媽 & J 叫我 「XX」我已經激X佢地,
佢地又話我係嚴天凡個仔,
我真係有d想殺左佢地!!!!!!!!!!!!!
不過呢d點hurt都好,都唔夠Rachel Wong講o個d咁hurt!!!!!!!
佢去死la!!!!@*@&^#)@&#*@&(@#
好la~~唔好講呢d野住la~!~~!
講番d開心野la~~~今日又係我「夢未已求」o既日子~~(太誇ar可^^")
Kazuma!!!!超爆Kawaiii!!!!!!!!!!!!!!!!
o個條「陰陽XX鬼、死人妖」!!!!!!!!未死過!!!!!!!!!!!!!!!!!!
算la~!!!!!Kazuma 掂硬!!!!!!!!!!!!!!!!!!!(coz我睇左comic ma~) |