~~夢 の 軌 道~~
welcome
ZoeTsubaki
暱稱: ∼Kazumi∼かずみ∼
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-02-17
DD- BOYS
2007-02-16
2007-02-15
2007-02-14
文章分類
全部 (195)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 195
留言總數: 43
今日人氣: 5
累積人氣: 2717
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 4 月 28 日  星期五   晴天


comp. lesson 分類: 未分類

家陣係comp. lesson~

好野!!!!!Ms. Yum 唔得閒~走左佬!! hoho~

J yip o係度睇我地 d Blog~

仲要大大聲讀晒我地d Blog出黎ar!!!!

she go die la!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2006 年 4 月 26 日  星期三   晴天


4月26日 分類: 未分類

今日真係激X...............

條死人Rachel Wong狂話我X!!!!

咁我咪打佢lo!!!!!!!!!!!!!!!!!

係佢衰先gar!!做咩搞到好似我係衰人咁姐?!!!!!!!!

佢俾人打唔夠咩?!!!真係唔明點解依家d人有d咁o既興趣~(中意俾人打都有.......)

佢去死la!!!!!!!!!!!!

媽 & J 叫我 「XX」我已經激X佢地,

佢地又話我係嚴天凡個仔,

我真係有d想殺左佢地!!!!!!!!!!!!!

不過呢d點hurt都好,都唔夠Rachel Wong講o個d咁hurt!!!!!!!

佢去死la!!!!@*@&^#)@&#*@&(@#   

 好la~~唔好講呢d野住la~!~~!

講番d開心野la~~~今日又係我「夢未已求」o既日子~~(太誇ar可^^")

Kazuma!!!!超爆Kawaiii!!!!!!!!!!!!!!!!

o個條「陰陽XX鬼、死人妖」!!!!!!!!未死過!!!!!!!!!!!!!!!!!!

算la~!!!!!Kazuma 掂硬!!!!!!!!!!!!!!!!!!!(coz我睇左comic ma~)

2006 年 4 月 25 日  星期二   晴天


.................... 驚訝 分類: 未分類

好野!!!!!今日又係期待已久o既星期二!!!!!

雖然好憎PE..........coz好累~~~

但係可以上最好玩o既cookery~!!!!!!!

仲有冇XX堂!!!!!!而且............................

仲有得睇我最中意o既 Kazuma!!! > <

(although已經睇晒漫畫,但係可能好似鋼鍊咁,有好大分別)

幾好睇ar~~!!不過發覺kyousuke 好衰lo...................咩事ar佢??

不過冇所謂la~最緊要係.....................

唔講la~冇事發生過~~~~~~~~~~~~~ 

9 1215225 Kazuma~!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

 

2006 年 4 月 20 日  星期四   晴天


................ 分類: 未分類
哇~!!!!!幾世冇寫Blog lu~~~~~~
唉~~呢個Easter好累ar~~~
好想死ar~~~~~~~~~~~~!!又多HW~又多Project......T_T
不過好玩o既係..............
我地一「家」去左行街,睇戲,食飯 兼傾Project~
*(名義上的「傾Project」~~..............)
仲去左影貼紙相la~幾好玩~~
我地影左2次,
第1次,表姐冇o黎,
第2次,yippy & 細路 冇o黎~~
所以次次都冇齊人...... =3="
跟住講番「睇戲」~~~
我地去左睇「至尊無賴」~~~
一o的o的好睇咁la.............套戲都唔多講la!!!!
最緊要係個「片頭」!!!!即係「賣廣告」o個part!!!!
無lala彈o的鬼出o黎wor!!!!!!嚇死我!!!!!!!!!
我仲要係坐門口位..........想死.............T_T
跟住靜低o個o的日子,
就係用o黎︰做功課、做功課、做功課、做功課、做功課、做功課、
做功課、做功課、做功課、做功課、做功課、做功課、做功課、
做功課、做功課、做功課、做功課、做功課、做功課 同埋 做功課o既。
真係一個「美滿」o既Easter....................
呀!!!有樣野唔記得講ar!!!!!!!!
就係︰
我愛死東 和馬!!!!!!!!!!!!> <
焼きたて!! ジャぱん 係全世界最好睇o既戲!!!!



PS. 一篇Blog就打晒成個Easter~係咪好掂呢??
我都知唔係ga la~^^"
仲有ar!!!!!最後o個2句,只係暫時性~
2006 年 4 月 11 日  星期二   晴天


焼きたて!!ジャぱん 疑惑 分類: 未分類
係la!!!!
今日係「焼きたて!!ジャぱん」第1集ar!!!
激好睇ar~~~~~!!
Kazuma好可愛ar!!!Kawaii!!
我會以後繼續追落去ga~!!!!一定!!!!!
愛死Kazuma~!!!!!!! > <