| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 2 月 28 日 星期二  |
2月28日  |
分類: 未分類 |
今日係2月最後一日la~(都冇咩特別姐~~)其實我都冇咩野打~只係見好耐冇打,咪打下lo~^^"
係bor!!!!!我有野打la!!!!!尋日ar!!郭佬同我地assembly~佢又講Narnia!!!佢又話Peter XX lar!!!!!!勁憎佢lo!!!!!!佢都「%*#%&*^@#*$^*@#^$」gar!!!!!!!!!!!
仲有,記得Fri o個堂RS,Poon Poon 話紅色代表「古時期o既共產黨」。於是,我就叫中意紅色o既"Ron Wing Tung"做「共產黨」。今日,郭佬又話紅色係「熱情」wor~於是佢就變左「熱情o既共產黨」la~hoho~
今日奇蹟地冇做功課都冇俾人鬧~不過Ms Lam 係咁好人ga la~難怪Rachel Li.................(都係唔講)
今日A.Leung嬋嬋堂,唔知點解佢好大陣火藥味bor~一入p黎就好似想X咁樣.......我地今日教代數~見倒一句「F=MA」,我覺得好熟面口,諗諗下,我終於知la!!!FMA係鋼鍊ar!!!!「F」ull「M」etal 「A」lchemist!(激無奈)
係bor!!講起「無奈」!!今朝PE仲無奈ar!!!!!去緊SIP o個陣,個丁丁無lala同我地講野lor!!!嚇死我同「共」.....唔係唔係,係"Ron Wing Tung" 先arm!!!kaka~(基本上佢兩個名都唔中意~冇所謂la)!!丁丁把死人聲真係好似「鴨」ga!!!!笑死我~之後Rachel Li仲扮佢把聲話︰「唔好左住我去Staff Rm.食叮叮粥ar~!」wakakaka~!
講起丁丁,我記得我地之前作過一個story~
Once Upon A Time.........丁丁同佢一家人去日本旅行,佢地去o既係~~~長崎。突然,一個原子彈由USA fly過黎!!點知丁丁死唔去bor!!但係搞到左邊o既頭髮變左「爆炸頭」。於是,佢地一家就去左--廣島,諗住避下la~點知,第2個原子彈又fly埋過黎bor!!!佢又死唔去!!!!!!於是就搞到另外o個半個頭都「爆炸」埋la~!佢曾經多次試過「負尼子」直髮,但係都唔得~於是,佢個髮型由始至終都係咁la~!多謝各位~~~~!
哇!!!(又話冇野打~點解type左咁多野ge?!)
|
2006 年 2 月 24 日 星期五  |
| 2月24日 |
分類: 未分類 |
今日,唔係~應該係話尋晚,
唔知點解痴左~
今日要帶A.Leung嬋嬋本Maths1A~
我明明記得「好似」帶左,
點知........帶錯左1B.......
跟住,又唔記得帶O個2本死人listening~
嗚~嗚~............
不過好彩,原來A.Leung嬋嬋都唔記得帶1A~
而且,我地班都好多人冇帶listening Bk.~
(although 我lunch 問左人借~)
我發現其他班都做晒lo!!!!!
Ms Wu 真係教得慢~
今日上郭佬堂,教左平&仄聲~
從此,我就叫︰「仄仄平la!!!!」
「仄仄平」即係「你去死」咁解。
Ha~仲有追佢地3個還錢就可以話「仄仄!!」
即係「錢錢」咁解~
Haha~真係笑死我!!!!!!!!! |
2006 年 2 月 23 日 星期四  |
| 溫中文溫上腦 |
分類: 未分類 |
今日郭佬教左一首詩~
「東邊一棟楊柳樹,
西邊一棟楊柳樹,
北邊一棟楊柳樹,.......」
係咪以為「南邊一棟楊柳樹」呢?
我咁講,就知唔係la!! (廢話!!)
Vanessa作左一句「樹,樹,樹。」
其實最後一句係「繫不住我郎舟。」
之後,rachel li就作左一首~
SFP的心聲~
「東邊一個Fa,
西邊一個Fa,
北邊一個Fa,
南邊一個Fa,
Fa,Fa,Fa,Fa,Fa,
我黎la!!!!」
笑死我!!!!!!!!!!!!!!! |
2006 年 2 月 17 日 星期五  |
| 2月17號 |
分類: 未分類 |
今日我地冇上7-9堂~ 全世界去晒Hall聽performance~ 係choir performance la~ 仲有DBS choir&full-og. 同埋華仁同我地學校mix choir~
一開頭,我都好有心機聽junior choir ge~但係之後,就越黎越眼瞓......望見右邊d大姐姐,個個都瞓晒lo~簡直就係「強迫性催眠,但係又唔俾瞓著」..........又悶......臨到最尾,DBS個full-og. 演左1首長達4個字o既歌......悶到嘔電......仲要o係個個都想瞓o既時候,無lala個鼓好大聲咁嚇我地!!眼見坐我前面o個d縮低左o既人頭,突然彈晒起身lo~!仲要一張椅同Jessica Yip 2個人分........真係腳痺得緊要~.....臨走o個陣,隻腳痺到行得好辛苦~有半隻腳好似冇左知覺咁.............
原本諗住咁眼瞓,唔番協光團,但係最後都同Brianna一齊番左~跟住,見倒Christine,Crystal & Heidi 都番左tim~都好開心ar~今日聽校長講道wor~點知,無意中,o係校長個speech入面,竟然聽倒有「變態」2個字lo~我激大聲笑左出黎.............. |
2006 年 2 月 16 日 星期四  |
| Hihi~ |
分類: 未分類 |
呢次係我第1次打Diary ar~
大家好~
我叫Zoe~
歡迎光臨~~~~~~! |
« | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 |
|