~~夢 の 軌 道~~
welcome
ZoeTsubaki
暱稱: ∼Kazumi∼かずみ∼
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-02-17
DD- BOYS
2007-02-16
2007-02-15
2007-02-14
文章分類
全部 (195)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 195
留言總數: 43
今日人氣: 7
累積人氣: 2719
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 5 月 27 日  星期六   晴天


hapi 一 day 分類: 未分類

今日唔洗番chin. per.~~~ ar sir 死....唔係唔係~係sick左~~

我買左本Minna no Tabo 簿~

although唔係好中意個公仔~but本簿好靚~~

之後我貼晒我畫o個D かず君 落去~~

then3:00左右,

落街又借左3本 「焼きたて!!ジャパン」~

真係好好睇&好好笑~~!!!!!!!!!!!!

then又用o個d超薄紙,畫多左4個 かず君~

又貼左落本簿度~~~~

好開心ar~~~~

今日成日都花左o係「焼きたて!!ジャパン」上面~~

依家仲聽緊佢d OP&ED~~

真係好ar~~~~~

2006 年 5 月 26 日  星期五   晴天


死人................. 分類: 未分類

今日係chel ma 生日~~

好野~~去睇電影ar~!!!!!!

but 又諗唔倒咩戲好睇...............

最後睇左 Davinci Code............

本來好開心..........點知套戲一d都唔好睇!!!!

早就話左睇「鬼眼刑警」ga lar!!!!!佢地又唔肯!!!!

基本上佢地肯gar~ 最衰都係個死人Rachel Wong!!!!!!

可能「鬼眼刑警」都冇咁scary ar!!!!!!

戲入面有條友爆似僵屍!!!!!!好樣衰!!!!!!!!!!!!!

嚇死人!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!(T^T)

依家真係好想改變堛個idea~~ 睇第2套戲............真係寧願睇MI3............(T^T)

 

2006 年 5 月 25 日  星期四   晴天


presentation 分類: 未分類

今日終於係project presentation~

朝頭早,個個都o係度努力練野~~

跟住仲練埋個ENG堂~~(yeah~ 唔洗上)

then 又o係度練練練練.......................

仲練埋下面o個堂ENG~

即係走左差唔多2堂ENG~!!!爆hapi~!!

then 終於要 presentation la!!!!!!!!!!!

爆驚~~j 仲狂笑!!!搞到冇time.......................

最後都係做唔晒Chin. o個part.............T^T

then 問下人俾幾多分我地組,

melanie 話佢地俾左7分~ & jasmine 話俾左8分wor~~

then ar ma 話「某人(not SB)」o個組只係俾左6分.............

咁我地咪俾番6分佢lo~~~佢地個衰人.......................

仲有ar!!!! yesterday Geog 堂...................

發現越南有個地方叫做................「河內」!!!!!

第1眼睇係O晒咀!!跟住就狂笑!!!!!

仲有狂叫︰「 河內ar!!河內ar!!河內ar!!河內ar!!河內ar!!............」

笑死我la!!!!估唔到河内竟然係個地方....................

「電視某處有河內;漫畫某處有河內;越南某處有河內。」wakakakakakaka!!!!!!!!!!!!!!

2006 年 5 月 23 日  星期二   晴天


................ 分類: 未分類

好野~~~

今日 PE 游水只係游左大約15mins!!!!!

真係落大大大大大雨!!!!!!!!!!!!!!!!!!

好開心~~~hohoho~~~

then maths~ 悶死人....................

then 好多都悶死人....................T^T

then 去「譽麵坊」食飯~~

then去同ar ma 挾music~~

then就冇野la~~~~~~

2006 年 5 月 20 日  星期六   晴天


.................. 分類: 未分類

今朝早去左liba. 做project~

then 落番1A做...........突然見倒vanessa~

佢唔知要report 俾ms lam 知,所以非常之瞧急~~

無幾耐,佢就走左~~~

then我地都去食飯~~~~~

食完飯番黎,見倒Kristy Ma~~佢用左個comp. (T^T)

so 我地去左5D,點知個comp.冇插制!!!!!!

佢地2個又唔肯入1B.................咁就出左學校~~~

出左去之後.............見倒Melanie...........

行多幾步,又見倒Carain.......................

(狂撞人............................)

then we decided to go to J's home~~

rachel wong 唔識去............................

真係唔明,去左咁多次,佢都可以唔識路..........

J 佢地話rachel wong「發雞瞎」.................kakaka~

so rachel wong 上到 J 屋企就好火爆................ 

之後我地鎖埋門,幾驚俾rachel wong打....................

then做完野,就去左影貼紙pic~~~~

今個禮拜嚴重財赤................ (T^T)