尋晚深夜發燒~~所以冇番學~~~~
本案仲諗住睇完醫生之後番學ga tim................
點知今朝12點先起身~~..........
好野!!!!今日又做「焼きたて!!ジャパン」la!!!!!!!!!!!!
今日成集,河內都爆無奈lo!!!!!!!!!!!!!!!
跟住rachel wong 狂話河內cutie~~~~
(wo~~~~~rachel wong 爆xx 河內 喲~~)
好野!!!tmr 就係小冠冠出場la!!!!!!!!!!!!!!!!!
爆期待ar!!!!!!!!!!!唔知小冠係邊個配音呢????????
總之愛死小冠冠!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!><
跟住食飯之前,我隔離位打俾我~~~
原來佢都冇番學................(爆河內........^^")
之後 rachel wong 話我知.......... d 老師狂話我地2個.........T^T
|