~~夢 の 軌 道~~
welcome
ZoeTsubaki
暱稱: ∼Kazumi∼かずみ∼
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-02-17
DD- BOYS
2007-02-16
2007-02-15
2007-02-14
文章分類
全部 (195)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 195
留言總數: 43
今日人氣: 4
累積人氣: 2728
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 6 月 6 日  星期二   晴天


................ 分類: 未分類

尋晚深夜發燒~~所以冇番學~~~~

本案仲諗住睇完醫生之後番學ga tim................

點知今朝12點先起身~~..........

好野!!!!今日又做「焼きたて!!ジャパン」la!!!!!!!!!!!!

今日成集,河內都爆無奈lo!!!!!!!!!!!!!!!

跟住rachel wong 狂話河內cutie~~~~

(wo~~~~~rachel wong 爆xx 河內 喲~~)

好野!!!tmr 就係小冠冠出場la!!!!!!!!!!!!!!!!!

爆期待ar!!!!!!!!!!!唔知小冠係邊個配音呢????????

總之愛死小冠冠!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!><

跟住食飯之前,我隔離位打俾我~~~

原來佢都冇番學................(爆河內........^^")

之後 rachel wong 話我知.......... d 老師狂話我地2個.........T^T

2006 年 6 月 3 日  星期六   晴天


游水~游死水~游水死~..... 分類: 未分類

今朝番學補游水~~

點知補唔夠..............我同姣彤姨又未學識.............

所以去左Kathy 屋企個泳池游la~~

去泳池之前,我地上左一上kathy 屋企~

哇!!!!!!佢屋企真係好大!!!!!!!!!!!!而且.............

佢仲話遲d會裝「水簾」tim ar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

佢爆有米,我爆河內.............................................

2006 年 5 月 30 日  星期二   晴天


.................... 分類: 未分類

基本上呢篇野係講「今晚」ge~~

我arm arm 狂搵冠D料~~

點知...........俾我搵倒D同鋼鍊一樣o既變態野..................

鋼鍊有o既,最多都係 Ed x Roy~

但係................冠係多到爆登!!!!!!!!!!!!

有︰冠 x 東 、冠 x 河內 、冠 x 黑柳 、冠 x 諏訪原.................

等等等等..........................

仲有其他gar!!!!!!!!!

不過都係唔講..........總之爆變態!!!!!!!!!

今日~~ 分類: 未分類

今日冇咩特別~

係la!!!今日rachel wong 「飛」左佢本diary俾我睇~

我睇倒︰「河內在地圖裡。」

跟住我大叫︰「河內??!!」俾neighbour聽倒la wor~

跟住佢話︰「又河內??..............」

我話︰「係ar~咁佢本野係咁寫ga mar!!!!」

then 佢話︰「我無奈~~」^^""

我家陣真係無奈........................................

放學之後又一齊去左食飯~~~

食完飯之後就一齊傾project AGAIN!!!!!!!

but.......次次都俾姣桶姨「暫亂歌柄」!!!!!

又玩我個手提~~又玩rachel wong個二胡~

又催我地同佢去玩piano................(激死...)

2006 年 5 月 29 日  星期一   晴天


............... 分類: 未分類

今日同平時一樣~~

都係冇聽書ge~~

ENG堂直情係得番半隻眼~~

chel ma佢地話我個樣成日都好似好專心咁wor~

但係其實我個腦o係度諗緊第2D野~~

then 放學之後~~~同ar ma & tun....唔係~應該係rachel wong~

去左德昌食牛腩河~~

o個條友擺明趕客lo!!!唔知佢咩事!!!!!!!!!

then 番學傾project~~~

其實我都冇咩點傾過~~but 要番屋企做野!!!!

點知個死人tu....唔係!!係rachel wong!!!!

佢又唔on!!!!!!!!!!!!!!!!梗係又死左去練琴la!!!!!

家陣無所事事~所以就打左呢篇「廢野」la~~~~