~~夢 の 軌 道~~
welcome
ZoeTsubaki
暱稱: ∼Kazumi∼かずみ∼
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-02-17
DD- BOYS
2007-02-16
2007-02-15
2007-02-14
文章分類
全部 (195)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 195
留言總數: 43
今日人氣: 5
累積人氣: 2738
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 6 月 21 日  星期三   晴天


2006-06-21 分類: 未分類

今日...................

練野練到累,

企又企到暈,

等J等到死................

救命................3句已經講晒今日o係學校o既大概情況la~

食lunch 時間,同Flora 上左海悅2樓借comic~

借左2本 yakitate JPN!!!!!!!!><

番屋企即開TV,睇yakitate JPN!!!!!!!!!!!!!!!!

although 阿冠唔係好好好好主角~~~

但係都好好好好型ar~~~~~~~~~~!!!!!!!

佢仲寸條賤雪乃!!!!!!!!!!!!!

「你呢種卑鄙無恥、眼裡面只有$$ o既女人,想上天堂??!! 哼~下世積多D福先諗la!!.....」

sth like that~

好可愛~~~><

2006 年 6 月 20 日  星期二   晴天


考完試la!!!!!!!!!! 分類: 未分類

N世冇打的Blog!!!!!!!!!我番黎La!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

今日終於最後一日考試la!!!!!!!!!!!!!!!!!!!爆開心!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

考完最後2科之後,我地一家去左Hollywood 行街&食飯。

唔知點解雞肥又跟埋去wor~不過咁都冇所謂la~~~~~~~~~~~~

then我地行左一陣就去左影貼紙相,我同左 J....ess 影card~~

等左爆耐!!!!!唯一一部影card機入面有3條友左住晒!!!佢地一次過影左N次!!!!

有米都唔洗咁gar!!!!!!!!左住晒!!!!!!!!搞到我地等到爆晒粗!!!!去死lar佢地!!!!!

Then雞肥 suddenly 話佢ar爸ar媽請我地食魚生!!!!!!!!!!!爆開心ar!!!!!!!!!

無lala有得食野!!!!!但係我係唔食「魚生」gar........... 不過都冇所謂~~因為有其他野食~

我就叫左個南瓜tempura~~點知...........冇南瓜lo!!!!!!!!!爆O咀!!!!!!!!!!!!!

then叫左個炸薯仔la~~ 幾好食咁la~ then食多J 佢地3隻雞翼~~ yummy~~

then 行多一陣就走左la~~~

我 & chel ma & J...ess  搭 MTR~~ then 又同chel ma 行左一陣旺角~

食左個好好好好好好....味o既waffle~ 好好味ar!!!!!!! 係cream cheese 味ga!!!!!!

love死 cheese~ 好la~ 今晚立志要睇番今個afternoon 錄左o既咁多套戲!!!

最 Important o既係阿冠ar!!!!!!!!!!!!!!rachel wong 話佢今日睇左,

佢見倒阿冠ar!!!!!!!!!!!!!!!>< 唔睇唔得!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

 

2006 年 6 月 19 日  星期一   晴天


瑪莉 (scary...) 分類: 未分類

今日食飯之際,同家姐睇USO jpn~

爆恐怖lo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!嚇死我ar!!!!!!!!!!!!

係講一個女仔..............佢拾倒一個公仔~~

即係著Lolita,隻眼好大o個d公仔呢......

見倒就驚o個D..............................

我唔講落去la.........好恐怖................

講起就想死...................... T^T

 

2006 年 6 月 13 日  星期二   晴天


............ 分類: 未分類

好耐冇打blog~~~

coz 我要考試lu~~~要溫書~不過呢個唔係主要原因~~

最主要原因係我家姐考完會考........要玩電腦..............T^T

依家「趁火打劫」~佢出左街~hohoho!!!!!!

Rachel wong 近排發左夢~~關於我地全家............

佢話我...........同...........阿冠 「咩咩」左 wor~

then 佢自己就...............(咳) 唔講得ga~秘密~~

今日係「星期二」!!!!!!!第19集ar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

一定要睇!!!!!!阿冠要打死河內lu~~~~~~ > <

爆型的冠~~唔知上某個網,有人話「型冠麵包王」wor~ ( > < )

o個個人真係有品味!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

 

2006 年 6 月 9 日  星期五   晴天


2006-06-09 分類: 未分類

今日考完中史之後考Oral~~~

都冇咩特別la~~不過係死得咁解姐~~

日日都死幾廿次ga la~死慣ga la~算罷la~~

激死!!!o係我地走o個陣,竟然黑雨!!!!!!!!!!!!

黑他的死人雨!!!!!!!!!!!!!!!!!!左住晒!!!!!!

明知我肚餓又唔俾我走!!!!!    T^T

平時唔睇TVB(i mean 夜晚) o既我,

今晚睇左「飛短留長」~~coz佢大結局~~

我爆憎鄭嘉穎lo!!!!!!

我唔中意佢著冷衫,扮乖仔!!!!!!!!!!!

對於的印象中,佢簡直就「好似」扮阿冠咁............(although我知佢唔係)

but真係好憎佢同阿冠D衣著差唔多................(very傷心)