~~夢 の 軌 道~~
welcome
ZoeTsubaki
暱稱: ∼Kazumi∼かずみ∼
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-02-17
DD- BOYS
2007-02-16
2007-02-15
2007-02-14
文章分類
全部 (195)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 195
留言總數: 43
今日人氣: 5
累積人氣: 2729
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 5 月 4 日  星期四   晴天


.......................... 分類: 未分類

今日好無奈地..................

J & ms 去左我屋企....................2秒。

佢地擺低左書包,之後就一齊出左去~~

我地去左Mushroom 亭度「偷拍」左幾張pic之後,

又一齊去左Tsim Sha Tsui 行「玩具反斗城」~~

激死!!!j yip竟然冇帶八達通.......................

跟住仲順便買埋b-day p.  俾j yip~~~~~~~~

T^T............大破費~~~~~~~~~~~~~~~ 

見倒「爆想買」o既今期兒童快報「封面」!!!!!!

可惜著住校服,唔可以買................. T^T

2006 年 5 月 3 日  星期三   晴天


5月3 分類: 未分類

唉~~~~~今日,番學~~

冇野好講lo~ 不過 SCJ 個 experiment 幾好玩~

同Sharon佢地經過一番「爭鬥」之後,終於攞倒藍色o個d野番黎做~~

藍色o個d水好靚牙~~~~~~~!

今日係...「星」!!「期」!!「三」牙!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

又有我最中意o既「Yakitate!!JPN」睇la!!!!!!爆開心~~~~

不過今日Kazu kun 冇咩點出場.............. T^T

(P.S. 近排中意叫 Kazu kun)

發覺 Kyousuke 都 OK 靚仔~~

不過都係「暫時性」la~~ coz佢第日變光頭...................諗起就好..........

(都係唔講la...................)

2006 年 5 月 2 日  星期二   晴天


受盡折磨後的快樂 疑惑 分類: 未分類

今日係星期二,

最高氣溫29度,死去打volley~

累死人............熱死人................

跟住Maths~~~~~

累死人............悶死人................累死人............熱死人................

但係唔好忘記,今日係「星期二」牙!!!!!!!!!!!!!

即係有我最中意o既「Yakitate!!JPN」 la!!!!!!!!!!!!!!!!!

今日同「陰陽XX鬼@死人妖」鬥wor~~~ 

Kazuma 超爆 かわい ne~!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

見倒佢30分鐘倒,

就補番晒今朝幾個鐘頭o既折磨!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2006 年 5 月 1 日  星期一   晴天


................... 不安 分類: 未分類

今日我去左尖沙咀~睇相~

之前一家人去左影樓影全家幅~~

悶到抽筋........個姐姐猛咁講d價$$...........

又唔明佢點計..............

又要我晨早起身,仲諗住放假可以遲d起身,

點知都唔係遲得幾多.....................

跟住就番屋企 做做做做做做.........功課.....................

想死.........唔想計 maths~根本就唔明~~

死la~!仲唔見左本WB.........點算................?

仲有d chin. 未做~~依家拿拿聲做左佢先~

2006 年 4 月 28 日  星期五   晴天


法國大餐 分類: 未分類

今晚去左食法國大餐ar~!!!!!!

為免俾J yip佢地話我有$$,等我講點解我有得食la~~

因為我媽有個同事升職,所以就請我地食飯la!!!!!!!!

(絕對唔係我俾$$!!!!係我媽個同事俾$$!!!!呢點請記住)

要去到「蘭桂坊」o個頭食.............累死人都去唔倒..........又搵路搵左好耐.........

終於都要個姨姨出黎搵我地..............^^"

d野好好食ar!!!!!!!特別係d法包&湯&魚&cheesecake!!!!!!!!!!!!!!!

原來法包係咁好味~~kazuma真係犀利!!!!(^^"無lala又關佢事lo........)