今日好無奈地..................
J & ms 去左我屋企....................2秒。
佢地擺低左書包,之後就一齊出左去~~
我地去左Mushroom 亭度「偷拍」左幾張pic之後,
又一齊去左Tsim Sha Tsui 行「玩具反斗城」~~
激死!!!j yip竟然冇帶八達通.......................
跟住仲順便買埋b-day p. 俾j yip~~~~~~~~
T^T............大破費~~~~~~~~~~~~~~~
見倒「爆想買」o既今期兒童快報「封面」!!!!!!
可惜著住校服,唔可以買................. T^T
|