今日同 chel ma & j...jess 去書展~~
又熱~ 又迫~ 又多人~ 又累~......
行左咁耐~竟然冇漫畫!!!!!!!
有就有ge~ 不過連最popular o既鋼鍊都冇..........
咁就更加冇可能有我最愛o既清一郎la~!!!!!!!!
不過算la~~ 呢D都係留番去漫畫展先睇!!!!!!!
誓死買清一郎番屋企!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
講開又講~~唔知漫畫展有冇清一郎隻「太陽之場所」CD賣呢??!!

very very 期待!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
唔講呢D la!!!! 講番書展!!!!!!!!!!!!!!
o個度冇咩野arm我行~~~
去到o個度齋睇.........................
今日chel ma 一開口就樣樣中..........
1) 今朝~去之前~佢話jess係搭 8P 黎ge~
then佢見倒架8P,佢話「可能jess係搭呢架黎ga」
點知真係見倒jess行過黎!!!!即係佢一定係搭o個架車la!!!!wakaka!!
2) 我地走o個陣~ 唔知點隻ferry冇今朝咁震wor~
之後,chel ma 好似話「今朝o個隻震好多,呢隻點解唔震......(sth like that la~我唔記得^^")
then......隻船真係好震!!!!!!!!!!! 之後我話︰「chel ma~ 你唔好講野lar......」
我最怕D船好震!!!!!!!!!!!! then chel ma 話︰「我唔講野la!!!!」
笑死我!!!!!!!!!!!!!!
一番到屋企~~ 我阿爸就俾左本「金田一」我!!!!!!!太好la!!!!!!!!!
係最新ga!!!!!!!!「歌劇院~殺人事件III」!!!!!!!!!!!!!!
不過有分上下集......... 淨係出左上集.........................
好想快D睇下集ar!!!!!!!!!!!!!
|