~~夢 の 軌 道~~
welcome
ZoeTsubaki
暱稱: ∼Kazumi∼かずみ∼
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-02-17
DD- BOYS
2007-02-16
2007-02-15
2007-02-14
文章分類
全部 (195)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 195
留言總數: 43
今日人氣: 4
累積人氣: 2737
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 8 月 15 日  星期二   晴天


shaman king/植木 分類: 未分類

今日個shaman king 係"Ren Team" 主角~~(自我安慰...!)

老實講係「朱古力爆炸頭」主角D ge............

阿蓮&horo都比D衰人搞到very殘...........!! (可惡!!)

but never mind...................

最後阿蓮都冇事&打死o個D友.............

始終都係very型呀~!!!!

(horo 被無視....... 唔好意思....hehe.... ^^")

 

跟住到植木.......................

今日係第2集la~~

即係............................

清一郎出場la!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

very 好笑........^^"

but suddenly 好似覺得植木好過佢咁........

but 2個都係好型ga~~

but 又始終都係阿蓮最最最...好~~!!! 

2006 年 8 月 14 日  星期一   晴天


shaman king -- doctor doctor 分類: 未分類

今日呢集係 "doctor , doctor" ~

阿蓮爆可愛呀~~~~!!!!!!!!!

佢o係佢地講野o個陣瞓著左~~~

跟住比horo笑~~

then佢面紅~~ very cute ar~!!!

個horo 笑左爆耐~~

笑死我!!!!!!!!!!!!!!!!

始終覺得Faust VIII 變態!!!!!

不過都好過變態龍少少ge~~

(聲優搭救lo...............)

2006 年 8 月 13 日  星期日   晴天


蓮の性格分析 分類: 未分類

道蓮さん、着実に一歩一歩進む、努力型の人です。

根気よく物事をこなしてゆけるので、周囲からの信頼はかなりのもの。

そんなあなたなので、時にはたくさんの頼みごとがかかえがちでもあります。

たまには断ることを練習してみてもいいかも。

自分は努力型なのですが、他人に対しては寛容で、

だらしない相手などにも、厳しい顔を見せられない面があります。

そのせいで他人の尻ぬぐいを引き受けることも多いことが特徴です。

物事に集中しすぎて、自分から視野を狭めてしまうこともあります。

たまには少し遠くから、自分を客観的に見てみるといいでしょう。

 

最重要一句︰ 友情が恋愛に変わるかも!

 

中文解釋︰

 (我係用左個網翻譯,點知個網廢到嘔,所以我自己再加以註解)

道蓮,是踏實一步一步前進,努力型的人。

因為耐性有,很好地處理事物,周圍帶來信賴。

因為是那樣的你,時候每很多的請求答應。

偶然可以試著練習事先說好的事。

自己是努力型,不過,對別人寬容,

對方有不檢點,也不會做出嚴厲的表現。

(PS: 係咩?.....佢&horo&anna打到「朱古力爆炸頭」死咁濟.....)

由於那個原因,承擔別人的事也多的是,這就是特徵。

也集中過多事物,以致自己縮短了視野。

偶然稍微須要從遠方,客觀地試著看自己就好了吧。

最重要一句︰友情......是可以變成恋愛的!!!!!

 

2006 年 8 月 12 日  星期六   晴天


2006-08-12 分類: 未分類

今日我堂細佬黎我屋企住~

住到星期一~

所以可能我on左都理唔倒D fd ga la~~

今日我無聊~~

用左我堂細佬個msn~

very funny!!!!!

我玩佢個同學!!!!!!!

我堂細佬話佢好寸ga wor~

但係我寸得多~~

very 好玩的!!!!!!!!!!!!!

係la~~~~~~~~~~~!!!

Chel ma 買比我o個隻熊啤啤........

我決定左佢個名la!!!!!!!!!!!!!!!

(各位唔准笑!!!!!!!)

就係叫做................

....................

....................

..................

「蓮子」la~~

reason :

1)阿蓮~~ >3<

2)colour 似蓮子

3)好肥do do~ 似蓮子~

 就係咁la~~~~~

 

分類: 未分類

近排好有心機畫阿蓮~~

不過我D「超薄專用畫公仔紙」就用晒lu........

因為我中意親o既野都一定會畫~

比rachel wong話︰「你中意得o既都畫一大堆!!」

咁又係ge~~~~~

ed 都有畫過~~~

東和馬la~~~

阿冠la~~~~~ (畫得最多)

then 依家開始努力畫阿蓮~~

最衰我唔識scene野~~

如果唔係都擺上blog...........

到依家畫左8幅阿蓮~~

要繼續努力!!!!!!!!!!!

(註︰做完D功課先講lar......)