tO:妮
先講番句先SoR先!
SoR!!
我唔係好明你先講咩-_-''
其實我明就明..
係因為我遍野唔係同緊你講係同陳+興講..
我唔知佢有冇上黎睇
但係如果佢有上ge話
睇到e遍我都要同佢講先句SoR!
因為我冇諗過會打埋佢個名出黎
我原全冇諗過會搞左個誤會出理
係...係我E+唔知點解好似嬲你咁
但係我本星期5同番你1齊
我同蕉蕉,許Cc放學個時想搵你個時
又搵唔到
邊個係我分手個日安慰我? 你
邊個同我1齊話陳+興? 你
邊個係我最唔開心個時又安慰我? 你
邊個同我傾心事? 你
邊個比我開心? 你
邊個有時同我1齊番學? 你
如果你對上面個D野係假..
我冇所謂..因為我真係唔知你諗咩
可能我未了解你掛..
不過同你講句 SoR!
BY 沒 有 資 格 做 你 的 朋 友 _ 串上
tO:陳家興
SoR!
我知我自己打E個bloG冇理過你感受
好對唔住!
所以我確定E遍打完我就唔打
我唔知你E+有冇上..
但不過我地未分手之前你有上
多謝你!...
BY 我 相 信 我 做 錯 了 _ 串上
To:各位
可能今次係1個誤會...
令到有1個人咁唔開心
係我未打完之前亦都講番句
SoR!
你地中2點諗我都冇所謂
假咪假LOR..真咪真LOR
有時候我真係覺得自己做錯左
但係我有改到..
係你地見唔到
係你地唔比機會我改
所以我証明唔到我改到
許Cc改到大家睇得出
我呢?點解冇人睇得出
我想唔知
今日我最緊要同番2個人講SOR
就係
妮妮,陳+興 SoR!
BY 沒 有 人 理 過 我 的 _ 串上
今遍係我e個bloG最後1遍!
多謝你地上黎CM"
多謝
朋友是1世的_
要好好珍惜你身邊的朋友!
|