ⓛⓞⓥⓔ ⓨⓞⓤ%%
Zoe_Ccy
暱稱: 魔鬼''﹏zoE
性別: 女
國家: 香港
地區: 深水步區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
愛?!好感?! -.-
沒有笑容!
麥當勞叔叔
咖啡`
病病><
文章分類
全部 (67)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 67
留言總數: 101
今日人氣: 3
累積人氣: 1468
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 3 月 31 日  星期一   陰天


我講野好細聲咩?? 分類: 未分類

終於有講答轉NA..
次次放學搭小巴個時叫落車
我點都要叫2次個C機先有反應
我仲要係好大聲個隻LOR''
我小學就係講野細聲姐
我E+呢!?進步左幾多呀
講野超大聲NA!
唔似得以前講野細聲
都唔明白點解會咁..唉
係咪大聲得制聽唔到- -??
你地覺得我講野好細聲咩?? {{講真}}
覺得好大聲係我覺得姐''

2008 年 3 月 30 日  星期日   晴天


今天以第2篇了....... 分類: 未分類

今日好唔開心呀..
我聽2年前ge歌 {他不准我哭}
e首好舊了...
我係到聽就諗番起d回憶
唔知點解諗諗下就會哭..
可能以前同佢太開心掛
睇番起以前同佢講msn d 紀錄..
有時係到嘈'e+睇番覺得好好笑
e d 野幾時係我腦個到清除??
我覺得係永遠都清除唔到
問心個句我夠竟真係放低左佢呀
諗左好耐我都唔知個答案係咩''


re:toby 
我自己睇番都覺得好煩..
但係唔知點解有種感覺打左出黎會好d
日日打e d 我諗到好煩..
因為我日日都係到諗e d 野

e篇我不要cm了..
聽日..後日..以後我都不要了!

轉轉話題吧!'' 分類: 未分類

轉下個話題先- -''
um..就講下我係小學個陣na
小學我係風紀- -;
你覺得我係1個點ge風紀呢
一陣話你聽''

5年級我係b16首5樓後梯
初初唔采..好小捉人出黎
但後來其實風紀係咁捉d人出黎出我睇- -
搞到我成日遲番課室..老師又當究我冇返
哈哈...跟住就有時去人地班入面同d風紀傾下計..同d fd 玩
6年級我係a28首5h班
根本上5h班係全校第2班最乖 <<有冇人知個乖係點解- -''唔想咁直接
第1班咪我讀個班6e - -'' 哈哈...
番學個時係下面排隊na..
咁我就睇住佢地..唔可以傾計..唔可以玩
嗯..點知後半班男生係到傾計
跟住我就問 ''先生..e+幾點a仲係到傾計''
佢地唔多黎..所以我確定唔黎佢地- -''
點知佢地係咁傾計..成日比人罸最尾1班上課室
老師又遲黎wo..搞到我成1:45先番到自己課室
本先係1:35番咖..
老師唔黎佢地又係到傾計..
好..e+叫抵死係佢地
比我班主任出黎話佢地
好多時佢地多比老師罸
唉..見到佢地就好想死- -''
其實我都唔知我係咩風紀 -0-''
我覺得係超易蝦ge風紀
因為我成日比人蝦- -..

唔知聽日打咩好
cmcm...

2008 年 3 月 29 日  星期六   陰天


仲有5日.. 分類: 未分類

仲有5日炸..
5日咩日子!?
咪分手1個月lor
要慶祝ma!?
你幫我慶咪慶lor
話咁快就1個..
1個月的諗法- -''
諗諗先...
初初勁唔想放低..
係因為...................
你知咖啦..唔洗我講
跟住前幾日放低左
嗯-.-''
有開心唔開心
開心:我終於放低左
唔開心:日日番學見倒佢
就係有咁幾諗法
都唔知打乜好..
留cm算na

2008 年 3 月 28 日  星期五   晴天


我同你現在不是朋友了'' 分類: 未分類

今日全日同佢講左幾句野..
講咩?!就係英文堂叫左佢1聲 ''喂''
仲有...放學個陣陳博文話佢搵我
我上到小巴就打比佢- -''
問佢乜事,,可惜佢哂緊我個fd電話分鐘  唉..
個份禮物佢會比番我ma?? 我諗係會- -''
點解??因為跟本上佢冇中2我..佢要黎把鬼
哈哈....
e+好唔想同佢講野..
因為我驚我自己放唔低佢