終於有講答轉NA.. 次次放學搭小巴個時叫落車 我點都要叫2次個C機先有反應 我仲要係好大聲個隻LOR'' 我小學就係講野細聲姐 我E+呢!?進步左幾多呀 講野超大聲NA! 唔似得以前講野細聲 都唔明白點解會咁..唉 係咪大聲得制聽唔到- -?? 你地覺得我講野好細聲咩?? {{講真}} 我覺得好大聲係我覺得姐''
今日好唔開心呀.. 我聽2年前ge歌 {他不准我哭} e首好舊了... 我係到聽就諗番起d回憶 唔知點解諗諗下就會哭.. 可能以前同佢太開心掛 睇番起以前同佢講msn d 紀錄.. 有時係到嘈'e+睇番覺得好好笑 e d 野幾時係我腦個到清除?? 我覺得係永遠都清除唔到 問心個句我夠竟真係放低左佢呀 諗左好耐我都唔知個答案係咩'' re:toby 我自己睇番都覺得好煩.. 但係唔知點解有種感覺打左出黎會好d 日日打e d 我諗到好煩.. 因為我日日都係到諗e d 野 e篇我不要cm了.. 聽日..後日..以後我都不要了!
轉下個話題先- -'' um..就講下我係小學個陣na 小學我係風紀- -; 你覺得我係1個點ge風紀呢 一陣話你聽'' 5年級我係b16首5樓後梯 初初唔采..好小捉人出黎 但後來其實風紀係咁捉d人出黎出我睇- - 搞到我成日遲番課室..老師又當究我冇返 哈哈...跟住就有時去人地班入面同d風紀傾下計..同d fd 玩 6年級我係a28首5h班 根本上5h班係全校第2班最乖 <<有冇人知個乖係點解- -''唔想咁直接 第1班咪我讀個班6e - -'' 哈哈... 番學個時係下面排隊na.. 咁我就睇住佢地..唔可以傾計..唔可以玩 嗯..點知後半班男生係到傾計 跟住我就問 ''先生..e+幾點a仲係到傾計'' 佢地唔多黎..所以我確定唔黎佢地- -'' 點知佢地係咁傾計..成日比人罸最尾1班上課室 老師又遲黎wo..搞到我成1:45先番到自己課室 本先係1:35番咖.. 老師唔黎佢地又係到傾計.. 好..e+叫抵死係佢地 比我班主任出黎話佢地 好多時佢地多比老師罸 唉..見到佢地就好想死- -'' 其實我都唔知我係咩風紀 -0-'' 我覺得係超易蝦ge風紀 因為我成日比人蝦- -.. 唔知聽日打咩好 cmcm...
仲有5日炸.. 5日咩日子!? 咪分手1個月lor 要慶祝ma!? 你幫我慶咪慶lor 話咁快就1個.. 1個月的諗法- -'' 諗諗先... 初初勁唔想放低.. 係因為................... 你知咖啦..唔洗我講 跟住前幾日放低左 嗯-.-'' 有開心唔開心 開心:我終於放低左 唔開心:日日番學見倒佢 就係有咁幾諗法 都唔知打乜好.. 留cm算na
今日全日同佢講左幾句野.. 講咩?!就係英文堂叫左佢1聲 ''喂'' 仲有...放學個陣陳博文話佢搵我 我上到小巴就打比佢- -'' 問佢乜事,,可惜佢哂緊我個fd電話分鐘 唉.. 個份禮物佢會比番我ma?? 我諗係會- -'' 點解??因為跟本上佢冇中2我..佢要黎把鬼 哈哈.... e+好唔想同佢講野.. 因為我驚我自己放唔低佢